بازار پخش بهترین خرما شاهانی

بازار پخش بهترین خرما شاهانی با بهترین کیفیت  و عالی ترین قیمت هم اکنون با فعالیت پی در پی در تلاش است تا خرما ها در زمان درست و در اسرع وقت برای شما ارسال کند. خرما ها انواع مختلفی دارند که خرما شاهانی جزو خوشمزه ترین و مجلسی ترین آن ها محسوب می شود. مصرف داخلی این خرما بسیار بیش تر از مصرف خارجی آن می باشد و هنوز دلیل قانع کننده ای برای این مسئله وجود ندارد اما ممکن است به دلیل طعم خوب و شناخته شدگی آن در سطح ایران و نا شناخته بودن آن در سطح جهان می باشد.

خرما شاهانی محصول استان فارس می باشد که به واسطه مردمان با سلیقه و توانای شیرازی توانسته است یکی از بهترین و تمیز ترین خرما ها به بازار عرضه شود. خرما ها اگر به شیوه درست و منظم برداشت شوند به ما امکان این را می دهد که ما هم در کم ترین زمان ممکن به بسته بندی و کار های نهایی آن بپردازیم اگر چه ما با به روز ترین امکانات و دستگاه ها  به گرد گیری ، شست و شو ، بسته بندی می پردازیم اما تمام باغ دارانی که با آن ها عقد قرار داد بسته ایم با بهترین روش خرما ها را برداشت و برای ما می فرستند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید خرما شاهانی چه ویژگی هایی دارد؟

  1. خرمایی با رنگ روشن و حتی مایل به زرد  است.
  2. خرمایی با شیرینی مطلوب و لذت بخش در هنگام مصرف است.
  3. خرمایی با حجمی متوسط و شکلی گرد مانند است.
  4. خرمایی با رطوبت کم ولی بافتی لطیف است.

اگر مایل به خریدی آسان در منزل خود با صرف جویی در زمان خود هستید با ما تماس بگیرید و در دو الی سه روز کاری این خرمای عالی را چه در صورت عمده و چه در صورت خرده در درب منازلتان دریافت کنید.