بازار پخش خرما ربی نیم کیلویی

بازار پخش خرما ربی نیم کیلویی همواره تمام سعی خود را برای جلب رضایت مندی مشتریان عزیز انجام می دهد. خرمای ربی یکی از خرماهای مهم صادراتی ایران است که بسیار خوشمزه و پر خاصیت می باشد. این نوع خرما حاوی مقادیر بسیار زیادی شیره بوده و به عنوان زود رس ترین خرمای ایران شهرت یافته است. به دلیل داشتن خواص درمانی بالا و طعم بی نظیرش محبوبیت بالایی در سطح بازار جهانی به دست آورده است.

بازار پخش خرما ربی نیم کیلویی

جامع ترین اطلاعات درباره خرما ربی

جامع ترین اطلاعات درباره خرما ربی خرمای ربی یک خرما گوشتی و بزرگ بوده و هسته کوچکی دارد و از نظر شکل ظاهری کشیده و بلند می باشد. این خرما نیمه خشک بوده و حالت شکلاتی دارد و بافت آن بسیار نرم و لطیف می باشد و هر چه رنگ آن مشکی تر باشد مرغبیت آن بالا تر است. پوست خرما ربی براق، شفاف و صاف بوده و همچنین نفوذ پذیری بسیار کمی در برابر آب دارد و به راحتی قابل شستشو می باشد.

شیره خرما بسیار پر خاصیت بوده و منبع خوبی از ویتامین A, C, B، آهن و اسید فولیک می باشد و باعث افزایش گلبول های قرمز خون شده و از کم خونی تا حد بالایی پیشگیری می کند. تنظیم کننده کلسترول خون بوده و اثرات مثبتی بر روی کاهش کلسترول بد و استرس اکسیداتیو دارد. برخی از خواص دیگر آن عبارتند از:

  • منبع خوبی از مس، منیزیم، سلنیوم و منگنز بوده و به سلامت استخوان ها کمک نموده و از پوکی استخوان ها پیشگیری می نمائید.
  • به سلامت مغز کمک نموده و تاثیر مثبتی بر روی کاهش ابتلا به زوال عصبی و آلزایمر دارد.
  • خاصیت ضد التهابی داشته و برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید بوده و از بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری می کند.
  • دارای مقادیر بسیار زیادی فیبر بوده و برای تقویت دستگاه گوارش بدن مفید و از یبوست و بواسیر پیشگیری می کند.
  • تنظیم کننده فشار خون بوده و به درمان دیابت کمک بسیار خوبی می کند و باعث سلامت قلب و عروق می شود.

شرکت توزیع خرما ربی نیم کیلویی

شرکت توزیع خرما ربی نیم کیلویی شرکت پخش خرما در راستا با ارائه محصولی با کیفیت و مشتریابی توانسته جایگاه خوبی در بازار به دست آورد. برای خرید خرما ربی می توانید به مرجع‌خرید خرما مراجعه کنید خرید از این مراکز به دلیل بدون واسطه بودن برای خریدار بسیار ارزان قیمت و سود آور می باشد.

در هنگام خرید خرما ربی به این نکته توجه کنید که خرما ربی ساخار گوشتی داشته و دارای رنگی روشن و شفاف است. و همچنین توجه داشته باشید لکه های سیاه و مات نشان از فاسد شدگی و کپک زدگی خرما می باشد. این نوع خرما پوست بسیار نازک و لطیفی داشته و به آسانی از گوشت آن جدا می شود. و فاقد بوی و عطر تند و زننده ای بوده و مزه ای بسیار شیرین دارد.