بازار پخش مستقیم خرما ربی تازه ایرانشهر

بازار پخش مستقیم خرما ربی تازه ایرانشهر در سایت خرما ایران!

در ایران خرما های زیادی کشت می شود.ایران سالانه حدود ۱۰۰۰۰۰۰۰ تن کشت خرما دارد.و ایران مقام دوم کشت خرما در جهان را پس از مصر دارا می باشد.که مقدارازیادی از این خرما ها را پس از این که بازار های داخلی از خرما سیر شد .به بیش از ۷۰ کشور دنیا صادر می کند.این نکته بسیار مهم می باشد.که در بیش از ۷۰ کشور دنیا خرمای ایران خواهان دارند.این نشانگر کیفیت بسیار بالای خرما ایران می باشد.یکی از بهترین خرما های ایران خرما ربی ایرانشهر می باشد.این خرما بسیار خوش طعم و شیرین می باشد. این خرما توسط سایت خرما ایران بصورت عمده و خرده در تمام شهر های ایران عرضه می گردد. شما می توانید این خرمای خوب و با کیفیت را بصورت بسته بندی شده و فله ای و همچنین  عمده و خرده با قیمت بسیار مناسب از سایت خرما ایران خریداری نمایید.

برخی از کشور هایی که خرما ایران به آن صادر می شود

  1. مالزی
  2. عراق
  3. سوریه
  4. ترکیه
  5. اوکراین
  6. انگلیس
  7. بنگلادش
  8. آلمان

بازار پخش مستقیم خرما ربی تازه ایرانشهر

خرما ربی

خرما ربی از ارقام نیمه خشک خرما می باشد.این خرما بسیار خوش طعم و شیرین می باشد.نیمه گوشتی می باشد. رنگ خرما قهوه ای مایل به قرمز می باشد . احتمال می دهیم علت نامگذاری خرما به همین علت باشد.این خرما پوست زیاد صافی ندارد.اما هسته کوچکی درد که براحتی از گوشت جدا می شود.بیشترین مقدار خرما در ربی در شهرستان ایرانشهر که یکی از شهرستان های توابع سیستان و بلوچستان می باشد.کشت می شود.این خرما شیرین و خوش طعم را در تازه ترین حالت از سایت خرما ایران خریداری نمایید.

یکی از بهترین بازار های پخش خرما ربی در ایران ،بازار پخش مستقیم خرما ربی تازه ایرانشهر می باشد .که بسیار موفق و فعال می باشد. و توسط سایت خرما ایران پشتیبانی می گردد.

 

بازار پخش مستقیم خرما ربی تازه ایرانشهر