با مصرف عناب ضد سرفه احتمال ابتلا به سرطان حنجره را به صفر برسانید

میوه درخت عناب، عناب، بسته به استفاده ای که می خواهید از آن بکنید، به روش های مختلفی مصرف می شود. برای سرماخوردگی عناب ضد سرفه و همچنین برای بیماری های کبد و معده توصیه می شود.

بهشت این اکسیر خوشمزه در سیدر الجزایر است، مکانی بیابانی که زنبورداران منحصراً از روش های سنتی استفاده می کنند. آیا می خواهید پوستی زیبا به روشی کاملا طبیعی داشته باشید؟

روغن عناب یک متحد عالی است. مرطوب کننده، پیشگیری کننده از چین و چروک و بازسازی کننده پوست، روزانه به صورت شما اعمال می شود. فقط چند قطره کافی است.

در دم کرده، برگ عناب نیز راهی برای رفع اسهال و نیش حشرات است. ریشه های دم کرده به بدن شما کمک می کند تا قولنج، التهاب روده و هپاتیت را کاهش دهد.

برای استفاده از مزایای درخت عناب، یکی از راه حل ها این است که یک یا چند گیاه را در باغ خود ادغام کنید. نگهداری بسیار آسان و نیاز به آب کمی دارد، این درخت میوه به ویژه در پروونس و در مناطق خشک رشد خوبی دارد.

عناب ضد سرفه

گفته می شود، همچنین در برابر دماهای بسیار خشن حدود -15 درجه سانتی گراد مقاومت می کند. درخت عناب دوست دارد در آفتاب کامل یا در مکانی روشن، روی خاک سنگی یا آهکی کاشته شود، نکته اصلی این است که زهکشی خوبی دارد.

ساحل به خوبی به او می آید. درخت عناب در فصل بهار کاشته می شود و از رشد کند بهره می برد. برای رسیدن آن در بلوغ صبر لازم است. حتماً بوته ها را با کاشت هر 5 تا 6 متر، 50 تا 80 سانتی متر برای پرچین، فاصله بیندازید.

آبیاری فراوان و منظم در سالهای اول به خصوص در تابستان ضروری است. این برای ترویج رشد ریشه عمیق است. سپس، نصب یک مالچ می تواند برای صرفه جویی در اعمال آبیاری و علف های هرز عاقلانه باشد.

برداشت میوه ها چهار سال پس از کاشت امکان پذیر است. برداشت بسته به رقم از آگوست تا اکتبر انجام می شود. در نهایت، درخت عناب حداقل هر 3 سال یک بار در بهار برای نازک شدن شاخه های خود نیاز به هرس دارد.