ترکیب برنج کامفیروز و برنج چمپا که یک مجلس عروسی را بهم ریخت

از دور، برنج چمپا در مزرعه شبیه گندم یا چاودار است، اما با بررسی دقیق تر، سرهای شل و افتاده برنج بیشتر شبیه جو دوسر هستند. گیاه برنج کشت شده یک علف سالانه است که ارتفاع آن به حدود 4 فوت (1.2 متر) می رسد.

این گیاه دارای ساقه های متعددی است که دارای برگ های بلند و صاف می باشد. در انتهای هر ساقه یک سر بادبزنی شکل به نام خوشه یا گل آذین وجود دارد که از سنبلچه هایی با گل های سبز و زرد تشکیل شده است که میوه های خوراکی یعنی دانه های برنج کامفیروز را تولید می کند. خوشه زمانی که گل ها شکوفا می شوند، راست می شوند، اما با رشد دانه ها شروع به افتادگی می کنند.

برنج

گیاه برنج کامفیروزی وحشی حدود 3 تا 10 فوت (0.9 تا 3 متر) بلندی دارد و بالای آن یک خوشه گل باز و بزرگ قرار دارد. دانه های رسیده، به رنگ قهوه ای تیره تا سیاه مایل به ارغوانی، میله های باریکی به طول 0.4 تا 0.8 اینچ (1 تا 2 سانتی متر) هستند.

تعداد واریته های گیاه برنج برای این که برنج کامفیروزی چیست کشت شده خیره کننده است. تنها در هند بیش از 8000 گونه و در فیلیپین بیش از 3500 گونه وجود دارد. دانه های آسیاب نشده این گیاهان ممکن است به رنگ سفید، قهوه ای، کهربایی، قرمز یا سیاه باشد و شکل آنها از بلند و باریک تا کوتاه و ضخیم متغیر است.

مهندسی غلات مدرن تعدادی از گونه های پرمحصول و مقاوم در برابر بیماری را توسعه داده است (به کشاورزی، “روندهای قرن بیست و یکم” مراجعه کنید).

  • منابع:
    1. rice – Students | Britannica Kids | Homework Help
  • تبلیغات:
    1. شعله های آتش که بلای جان یک جنگل شد!!!
    2. شکافته شدن قاره ها تا چند سال آینده !!
    3. پنیر سمی که جان مردم اهواز را گرفت
    4. مردی با کفش های خود برای همسرش خانه ساخت.