توزیع خرده خرما ربی

توزیع خرده خرما ربی های درجه یک در خدمت شماست. خرماها انواع بسیار زیادی دارند که هر کدام طعم و لذت خاصی دارند و قیمت هرکدام ازخرماها باهم فرق دارد. یکی از این خرماها خرما ربی است ‌که طرفداران بسیاری دارد به همین دلیل گاهی اوقات قبل از رسیدن کامل آن نصف این خرما پیش فروش می شود محصول استان سیستان و بلوچستان است و در شهرهای زابل، سراوان، ایرانشهر،چابهار نیز کشت می شود. خرماها هرکدام خاصیت هایی زیادی دارند از جمله برای کسانی که دیابت یا بیماری های قندی دارند خرما پیشنهاد می شود، برای رفع کمخونی بسیار موثر است و خوردن آن موجب تقویت عضلات بدن می شود.

خرما ربی جزو خرماهای نیمه خشک و تر است به دلیل رطوبت پایینی که دارد ماندگاری زیادی دارد و همین امر باعث بحث صادرات این خرما شده است چون نیازی به سردخانه ها ندارد. رنگ این خرما به صورت قرمز مایل به سیاه است و بافتی بسیار نرم دارد شکل این خرما مانند بیضی است. درخت این خرما به آب و هوا گرم و خشک نیاز دارد و حتی در برابر کم آبی بسیار مقاومت دارد این خرما را با نام دیگر آن یعنی طلای سیاه نیز می شناسند خرما ربی و خرما مضافتی به زودرس ترین خرماها معروف اند چون میوه این درختان بسیار زود ثمر می گیرد.

خواص خرما ربی

  • خرما ربی از کاهش قند خون جلوگیری می کند
  • به دلیل مواد مغذی و کلسیم و پتاسیم موجود در آن برای استحکام استخوان ها بسیار مفید است
  • دارای آنتی اکسیدان زیادی است

برند ما با سابقه بیش از ۱۰ سال آماده خدمت به مشتریان عزیز می باشد و بهترین خرماها را عرضه می نماید و در بسته بندی های تمیز و مرتب آن را تولید می کند با خرید آنلاین از سایت ما با کیفیت ترین و خوشمزه ترین خرماها را تجربه کنید. ارسال به سراسر ایران می باشد