توزیع خرما درجه یک

توزیع خرما درجه یک با رعایت تمام موازین بهداشتی  تولیدی در جهت جلب رضایت شما و رونق به کسب و کار خود در برند ما هم اکنون آغاز به فعالیت کرد. خرما ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها در هر گوشه ای از جهان طرفداران خاص خودش را دارد.

خرما ها زمانی لقب درجه یک را به خود می گیرند که بشود به واسطه آن ها رضایت قلبی مشتری را جلب کرد از این رو به کیفیت خرما ها اشاره می کنیم. کیفیت خرما ها دارای یکی از مهم ترین رتبه ها هستند که حتما باید به آن توجه کرد. چه در زمان برداشت و چه در زمان بسته بندی ها و حمل و نقل محصولات.

برخی مرحله ها به ظاهر بی اهمیت هستند اما واقعا تمام زحمات را حفظ می کنند مثل بسته بندی ها . به این فکر کنید که هر چقدر هم خرما ها با دقت برداشت شده باشند و با بهترین امکانات شست و شو داده شده باشند اگر بسته بندی درست و مناسب نداشته باشد در زمانی که محصول را برای مشتری ارسال می کنیم ممکن است در برابر هر گونه مشکلی فیزیکی و شیمیایی آسیب پذیر شود.

خرما ها در چند نوع به بازار عرضه شده اند

  1. خرما استعمران
  2. خرما کلوته
  3. خرما شاهانی
  4. خرما پیارم
  5. خرما ربی
  6. خرما کبکاب
  7. و…

این محصول یکی از بهترین خوراکی ها برای هر فرد در هر رده سنی طلقی می شود و هیچ محدودیت مصرفی ندارد مگر برای کسانی که سابقه ابتلا به دیابت و یا در خطر مبتلا شدن به دیابت هستند. برای این که این محصول درجه یک را در خانه هایتان سفارش دهید با ما تماس بگیرید.

از حسن نیت شما مشتریان همیشگی و حمایت هایی که از ما می کنید نهایت تشکر و قدردانی را داریم. ما و تمام همکاران با آغوش باز پذیرای سفارش های شما هستیم.