تولید کننده خرما پیارم اعلا خوزستان

یکی از خوراکی های مقوی و در عین حال خوشمزه در جهان خرما در یزد است که سالانه حجم زیادی از آن در سطح جهان مصرف می شود. لازم به ذکر است گیاه خرما انواع مختلفی دارد که 11 گونه آن در ایران قابل رشد و نمو هستند. خرما پیارم خوزستان یکی از این نمونه هاست که سالانه درصد قابل توجهی از حجم صادرات را بر عهده دارد.

تولید کننده خرما پیارم اعلا خوزستان

ویژگی های خرما پیارم خوزستان

ویژگی های خرما پیارم خوزستانخرما دو ردیفه یکی از 11 نمونه خرما موجود در ایران است، این خرما با توجه به این که پوست نازکی دارد و به گوشت خرما کاملا چسبیده است این موضوع ظاهر جذابی به آن داده است و از طرفی خرما پیارم دارای قند فروکتوز است که پزشکان توصیه کرده اند اگر روزانه فقط چند عدد از این ماده خوراکی مصرف شود قند خون انسان همیشه تنظیم و دچار اشکال نخواهد شد.
از دیگر ویژگی های خرما پیارم می توانیم به دارابودن مواد معدنی، پروتئین و ویتامین اشاره کرد که هر کدام از این موارد برای بهبود عملکرد قسمتی از بدن انسان مفید هستند. لازم به ذکر است که خرما پیارم نه تنها در خوزستان بلکه در استان های همجوار مثل بوشهر و هرمزگان کشت می شود شاید برایتان جالب باشد که قطب تولید این خوراکی در روستایی در هرمزگان به نام حاجی آباد است.
از دیگر ویژگی های خرما پیارم می توان به قیمت آن اشاره کرد. قیمت خرما پیارم در برابر کیفیت و ارزش غذایی که دارد بسیار مناسب است و خریداران می توانند با خیالی آسوده یک ماده غذایی کامل با ارزش را با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنند.

قیمت خرما پیارم صادراتی خوزستان

قیمت خرما پیارم صادراتی خوزستان خرما پیارم صادراتی در مقابل خرما پیارم معمولی از یک سری وجه تمایزات برخوردار است که به عنوان مثال می توان به نحوه بسته بندی آن اشاره کرد، حتما مستحضر هستید که در ایران خرما پیارم به شیوه فله هم عرضه می شود اما این در کشور های خارج مرسوم نیست و تولیدکنندگانی که قصد صادرات این محصول را دارند می بایست حتما به این نکته توجه داشته باشند که در بسته بندی های مناسب و شیک عرضه شود.
همان طور که در قسمت قبل اشاره کردیم قیمت خرما پیارم یک قیمت کاملا معقول و مقرون به صرفه است و علت آن دو مسئله می باشد اول هزینه تولید کم و دوم نبود واسطه بازاری.

به طور کلی اگر تا بحال خرید خرما پیارم را انجام نداده اید کافی است یکبار آن را تهیه کرده و میل کنید، سپس ارزش غذایی و خوشمزه بودن آن به شما اثبات خواهد شد.