تولید کننده خرما پیارم بندرعباس بسته بندی

خرما پیارم یکی از مرغوب ترین و خوشمزه ترین نوع خرماهای تولید شده در کشور به ویژه استان هرمزگان و شهر بندر عباس می باشد که به خاطر طعم و مزه دلنشین و کیفیت درجه یک و خواص مغذی فراوان از گرانقیمت ترین نوع خرماهای تولید شده در کشور با ارزش تجاری بالا محسوب می شود، جهت تهیه خرما پیارم بندرعباس به صورت بسته بندی با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب می توانید از طریق تولید کننده این محصول به صورت مستقیم اقدام بفرمایید.

تولید کننده خرما پیارم بندرعباس بسته بندی

خرما پیارم بندرعباس را ارزان بخرید

خرما پیارم بندرعباس را ارزان بخرید جهت خرید خرما پیارم بندرعباس با قیمت ارزان روش های متعددی وجود دارد که از بین آنها روش آنلاین یا اینترنتی از تولید کننده معتبر این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه یکی از مقرون به صرفه ترین روش ها از جهت صرفه جویی در هزینه ها و زمان و همچنین اطمینان از کیفیت و اصالت کالای تهیه شده می باشد.

از ویژگی های مهم خرمای پیارم و تمایز آن با سایر خرماهای دیگر می توان به میزان مواد قندی مفید برای بدن، فیبر و پروتئین بیشتر آن در مقایسه با سایر خرماها اشاره کرد، این عامل هم در افزایش ارزش تغذیه ای این خرما و هم در افزایش کیفیت طعم و مزه آن اهمیت بسزایی دارد.

این نوع خرماها از باکیفیت ترین نوع خرماها در کشور هستند که بیشتر به منظور اهداف صادراتی کشت داده می شوند، بنابراین از گرانقیمت ترین نوع ارقام خرما به شمار می روند.

اما به طور کلی قیمت خرید و فروش خرما پیارم به عوامل متعددی بستگی دارد که از مهمترین آنها می توان موارد زیر را برشمرد:

  • میزان برداشت خرما در سال فروش 
  • منطقه کشت و پرورش خرما و شرایط اقلیمی و آب و هوایی
  • نوسانات نرخ ارز 
  • بازار عرضه و تقاضای محصول در بازار
  • شیوه خرید و سفارش محصول
  • نوع بسته بندی و کیفیت بسته بندی آن

فروش ویژه انواع خرما پیارم بسته بندی

فروش ویژه انواع خرما پیارم بسته بندی جهت اطلاع از قیمت فروش ویژه انواع خرما پیارم بسته بندی و سفارش این محصول با کیفیت درجه یک می توانید از طریق یکی از مسیرهای ارتباطی درج شده در سایت با همکاران بخش فروش و پشتیبانی این محصول ارتباط بگیرید.

خرما پیارم از جمله خرماهای پرطرفدار و محبوب در کشور به شمار می روند که از میزان فروش بالایی برخوردار می باشند، از مهمترین علت های فروش و محبوبیت بالای این خرما در بازارهای داخلی و بین المللی می توان به درصد مواد مغذی بیشتر، نگهداری و حمل و نقل راحت تر و شیرینی ملایم و دلپذیر آن اشاره کرد.

در بین انواع خرما پیارم، خرما پیارم شکلاتی به دلیل رنگ و ظاهر بهتر و طعم و مزه دلنشین تر از میزان فروش بالایی برخوردار بوده و در بازار فروش بین المللی به خرما پیارم سوپر نیز معروف می باشد.