تولید کننده خرما پیارم جنوب دمباز

تولید کننده خرما پیارم جنوب دمباز در شهر های شوش و دانیال، اهواز و خوزستان مشغول به فعالیت می‌باشد. در زمان های بسیار دور، درخت خرما را با استفاده از هسته آن تولید میکردند که این کار ضمن سخت بودن، بسیار وقت گیر بود و رطب به دست آمده، فاقد کیفیت مطلوب بود. اما امروزه از شیوه ای به نام پاجوش اقدام به تکثیر درختان نموده اند. با این روش، محصولات پر بار تر و مرغوب تر می‌شوند.

تولید کننده خرما پیارم جنوب دمباز

بهترین برند خرما پیارم جنوب

بهترین برند خرما پیارم جنوب بهترین خرما پیارم جنوب دمباز، دارای رنگ قهوه ای روشن بوده و اندازه آن به طور میانگین حدودا 24 میلیمتر است. پوسته آن نازک و یکدست بوده و هسته ای به رنگ زرد روشن دارد. از آن میتوان شیره خوشمزه ای تهیه کرد. در مناطق دشتستان، بوشهر و خوزستان پرورش می‌یابد. ارتفاع درخت آن حداقل 4 متر و حداکثر 9.5 متر می‌باشد. ماهیت آن گرم است.

اگر بخواهیم بهترین خاصیت آن را معرفی کنیم، باید به ضد ویروس بودن آن اشاره نماییم. برای آن که بدن خود را در مقابل انواع ویروس مقاوم کنید، حتما خرما بخورید. اگر مشکل بی خوابی دارید، کافیست شب ها یک لیوان شیر خرما میل کنید.

از آن جا که طبع آن گرم است لذا پس از خوردن غذا های سرد مانند ماهی، حتما دو عدد از آن را میل کنید. یکی از مهمترین فایده های آن، برای درمان یبوست است. مصرف آن به طور روزانه، باعث پاکسازی روده میگردد. هر دانه آن، دارای  0.4 گرم فیبر بوده، به همین علت ملین است. خوشبختانه قند آن طبیعی بوده به همین دلیل کسانی که دچار قند خون بالایی هستند میتوانند به راحتی آن را میل کنند.

انتی اکسیدان، کلسیم، و ویتامین ث موجود در این خوراکی، سبب بهبود کارکرد مغز و در نتیجه تقویت حافظه می‌گردد، همچنین برای تسکین مغز و اعصاب مفید می‌باشد. بنا به توصیه پزشکان، جهت جلوگیری از ابتلا به افسردگی، خرما مصرف کنید.

فروش خرما پیارم جنوب بسته بندی

فروش خرما پیارم جنوب بسته بندی ما در مراکز فروش خرما پیارم بسته بندی در جنوب کشور آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز هستیم. به دلیل تقاضای بالای مصرف کنندگان، و رفاه حال آنان این محصول را به قیمت تولید به مراکز فروش خشکبار سراسر کشور توزیع نموده ایم تا در هر نقطه از کشور که هستید بتوانید از طعم و فواید بی‌شمار آن بهره مند گردید.

این خرما در بسته بندی های 800 گرمی و 1 کیلویی در بازار موجود است. اگر میخواهید کام و لحظات خود و عزیزان تان را شیرین کنید، همین حالا اقدام به تهیه آن نمایید.