تولید کننده خرما پیارم خوزستان

خرما یکی از گیاهان خوراکی و محبوب در بین ایرانیان می باشد این میوه در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری پرورش داده می شود.

خرما انواع مختلفی دارد که یکی از محبوب ترین آنها خرمای پیارم می باشد که در یکی از جنوبی ترین شهر های خوزستان پرورش می یابد. خرما پیارم خوزستان یکی از محبوب ترین و خوش طعم ترین انواع خرما می باشد که در میان عموم بسیار پرطرفدار می باشد.

تولید کننده خرما پیارم خوزستان

آشنایی با انواع خرما پیارم خوزستان

خرما پیارم یکی از محبوب ‌ترین و مرغوب ترین خرما های موجود در ایران و همچنین در کل جهان می باشد. این نوع خرما در شمالی ترین شهرستان استان هرمزگان یعنی شهرستان حاجی آباد پرورش داده می شود. خرما پیارم توانسته از بین انواع بسیار متنوع خرمای تولید شده در ایران محبوبیت چشمگیری در بازار داخلی و همچنین در بازار جهانی به دست بیاورد.

از ویژگی های ظاهری این خرما می توان به رنگ قهوه ای تیره و داشتن پوستی نازک و چسبیده به گوشت آن اشاره کرد. خرما پیارم از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است و سرشار از مواد معدنی و قندی و همچنین انواع ویتامین ها از جمله A, B, C و ویتامین E می باشد. خرما پیارم مقادیر آهن بسیار بالایی دارد که باعث جلوگیری از ریزش مو و همچنین تقویت رشد آن می‌ شود. 

از دیگر خواص این نوع خرما می توان به داشتن فیبر بالا اشاره کرد که باعث سلامت دستگاه گوارش و بهبود عملکرد آن می‌ شود.

خرما پیارم به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شود. انواع خرما پیارم به مراحل کشت و برداشت محصول بستگی دارد که آن را از درجه یک تا کیفیت های پایین تر دسته بندی می کنند. محصول درجه ۱ که در بازار بسیار پر فروش و پر طرفدار است به کشور های خارجی نیز صادر می شود. لازم به ذکر است که این خرما در کشور های خارجی نیز بسیار پرطرفدار است و توانسته توجه بازار جهانی را به خود جلب کند. 

مرکز خرید خرما پیارم بسته بندی

مراکز فروش بسیار زیادی برای خرید خرمای پیارم وجود دارد. مجموعه ما نیز مفتخر است به عنوان یکی از عرضه کنندگان خرمای پیارم درجه یک در خدمت شما باشد.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت، نسبت به خرید خرما پیارم با کیفیت عالی و مرغوب اقدام نمایید.همچنین میتوانید سوالات خود را مطرح کرده تا مشاورین ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند و شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند تا بتوانید با آگاهی کامل خرید خود را به ثبت برسانید و از تجربه یک خرید با اطمینان و اعتماد کامل لذت ببرید.