خرما ربی ایرانشهر تازه  و سالم

خرما ربی ایرانشهر تازه  و سالم یکی از خوش طعم ترین میوه های گرمسیری است. خرما یکی از میوه هایی ست که قدمت زیادی دارد. و مزه عالی دارد.این میوه خواص زیادی دارد.این میوه بیش از چند هزار سال قدمت جهانی دارد. میوه خرما انواع زیادی دارد. که بر اساس سلیقه های متفاوت غذایی مصرف می شود. در جهان چندین کشور مشغول به کشت خرما می باشند. که مصر و ایران  به ترتیب در صدر جدول کشت کنندگان و صادرکنندگان خرما می باشند. می توان خرما را به عنوان یکی از پایه های مهم صادراتی در نظر گرفت.

خرما ربی ایرانشهر

خرما صادراتی

خرما ربی ایرانشهر تازه صادراتی میوه  مناسبی است. که در جعبه های میز و مرتب جخت صادرات اماده شده اند. اما آن را  در داخل کشور نیز پخش می کنیم.خرما های صادراتی نماد محصولات ایران در کشور های دیگر می باشد.  به همین دلیل برای رونق صادرات کشور و جلب توجه بیشتر مشتریان در کشور های خارجی با ید محصولات خود را با کیفیت بالا و در بهترین شرایط عرضه نماییم.

به همین دلیل رعایت نکات بهداشتی و قانونی بسیار مهم است.

  • خرما های تازه و با کیفیت و سالم
  • رعایت نکات بهداشتی
  • حمل و نقل با استفاده وسایل حمل و نقل تمیز و ضد عفونی شده
  • بسته های تمیز و استاندارد
  • و…

خرما ربی ایرانشهر

شما می توانید خرما تازه و با کیفیت را بصورت عمده و خرده از تمام نمایندگی های موجود در سایت خرما ایران خریداری نمایید. ما خرما های تازه و سالم را با کیفیت بسیار مناسب به شما عزیزان عرضه می کنیم. و خرما ربی ایرانشهر یکی از محصولات مهم و با کیفیت این سایت می باشد.

شما می توانید جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن کلیک نمایید.