خرید انواع خرما پیارم

خرید انواع خرما پیارم یکی دیگر از انواع خرما های محبوب در برند ما به راحتی و با کم ترین نرخ امکان پذیر است مطمئنا می دانید که این نوع خرما که به پیارم  شناخته شده است در شهرستان حاجی آباد در دل استان خوزستان کشت می شود  و یکی از خرما های کم یاب و فوق العاده تجاری این استان به شمار می رود اگر چه این محصول از نظر تجاری جزو مهم ترین محصولات این استان و منبع درآمد زایی این استان به شمار می آید اما ب دلیل کیفیت خوب و بازار پسندی چشم گیری که دارد توانسته است یکی از ارقام خرمای پر طرفدار داخلی نیز  به حساب آید .

جالب است بدانید این محصول جزو گران قیمت ترین خرما در تمام جهان است و تا به حال توانسته است که توجه متقاضیان را نه تنها در ایران بلکه در کل جهان را به خود جلب کند تمام این ها در تمام دنیا به اثبات رسیده است و چیزی به نام اغراق نیست .

ویژگی های خاص خرما پیارم و علت محبوبیت

  • طعم بسیار متفاوت و لذیذ آن
  • ظاهر جذاب و رطوبت  کم
  • ارزش غذایی بالا و ثابت
  • سرشار از موادی همچون  مواد قندی  و پروتئینی  و سایر مواد معدنی

این خرما به دلیل تحمل و قدرت بیش از اندازه ی نخل آن در مقابل شوری بیش از اندازه در سطوح بسیار پهناوری از باغ های حاجی آباد کشت می شود  و به طور چشم گیری  نقاط بسیار زیادی از این استان که مختص به کشت این محصول است شامل روستاهای ذکر شده می گردد این نشان می دهد که نصف بیش تر مردم این استان به فروش خرما پیارم مشغول اند . سر چاهان _تزرج _شهدادی _گهکم _سید جوذر .

برند ما با خدمات فوق العاده آمادگی خود را در زمینه تامین نیاز های شما اعلام کرده و آماده خدمت گذاری به شما متقاضیان داخلی و برون مرزی می باشد.