خرید خرما بسته بندی شده با کیفیت

خرما که از مناطق خرماخیز برداشت می شود با بررسی دقیق درجه کیفیت آنها مشخص شده و بسته بندی می شود تا در بازار های جهانی در معرض خرید قرار بگیرد.
شهرهای جنوبی کشور عزیزمان ایران قطب اصلی تولید و پرورش خرما در کشور است. درختان نخل در این مناطق بیشترین رشد کیفی و کمی خود را دارند بهترین محصول را در اختیار باغداران قرار می دهند. علت اصلی این امر هم وجود آب و هوای شرجی و معتدل در این مناطق است. حجم انبوهی از خرما که به یک تن می رسد در این مناطق تولید شده و به نقاط مختلف ایران و جهان صادر می شود. لازم به ذکر است که تنوع این میوه به ۳۰۰ گونه می رسد.

صادرات خرما

نخست باید بدانید که در ایران سالانه حدود یک تن محصول خرما تولید می شود که این خود نشان دهنده تولید حجم انبوهی از این محصولات در کشور است. خرما به وسیله شرکت های مختلف بسته بندی می شود و به کشورهای اورپایی و آمریکایی صادر می گردد. البته در داخل کشور رطب بیشتر مورد توجه قرار گرفته، خوب است بدانید که بادوام ترین نوع آنها رطب مضافتی می باشد که پوست ضخیمی دارد و در استانهای کرمان و سیستان و بلوچستان کشت می شود.

بسته بندی خرما

بسته بندی خرما یکی از مهمترین کارها برای ارسال این محصول به کشور های دیگر است. این کار خود به تنهایی روش های مختلفی دارد که از چیدن خرما در بسته های پلاستیکی گرفته تا قرار دادن آنها در قوطی انجام خواهد گرفت. به منظور پیشگیری از قارچ زدگی و تخمیر خرما پیش از بسته بندی کامل مقداری ماده قارچ کش به آنها می زنند.
برای خرید می توانید به فروشگاه ها و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کنید.
منبع: بازار خرما ایران