خرید خرما تازه با قیمت ارزان

شما اگر قصد خرید خرما دارید می توانید این محصولات را به صورت تازه و با کیفیت از نمایندگی ها و فروشگاه های سراسر کشور با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.
خوردن خرما در ماه مبارک رمضان بسیار توصیه شده است زیرا این میوه با ارزش و مفید باعث بالا بردن سیستم دفاعی بدن می شود و ضعف را از بین می برد. یکی از نکات بسیار قابل توجه در مورد میوه خرما وجود نوعی قند به نام فروکتوز است که جذب آن بسیار سریع است و همین امر سبب کاهش اشتها می شود و از پرخوری و با عجله خوردن جلوگیری می کند و همچنین استفاده از خرما بدون اینکه نیاز به پرخوری داشته باشد تمام انرژی مورد نیاز بدن را تامین می کند.


ویتامین های موجود در خرما

همانطور که در قسمت قبل ذکر شد خرما میوه ای سرشار از ویتامین هایی مانند A، B ،C، D ،E است. ویتامین A موجود در خرما برای رشد و نمو بدن مفید بوده و در محافظت بافت ها در برابر عفونت ها به خصوص عفونت های مخاطی و در تقویت بینایی نقش مهمی دارد.

خرید خرمای تازه

خرماهایی که در بازار به فروش می رسد انواع و اقسام بسیار زیادی دارند از رطب گرفته که میوه نوبرانه خرما محسوب می شوند تا خرمای خشک، خرمای نیمه خشک، خرمای استعمران، خرمای گنتار، خرمای شاهانه و خیلی از گونه های دیگر که بعضی از آنها ارزش تجاری و صادراتی بسیار بالایی دارند.
منبع: بازار خرما ایران