خرید خرما مضافتی بم از نمایندگی های معتبر

خرید خرما مضافتی بم از نمایندگی های معتبر را از طریق سایت خرما ایران تحربه نمایید. دراین سایت نمایندگی های معتبری در حال فعالیت هستند. که خرما های تازه و با کیفیت را بصورت مستقیم به شما عرضه می کنند. خرید از نمایندگی ها یکی از بهترین روش های خرید می باشد. زیرا شما خرما اصل و با کیفیت را با قیمت واقعی آن خریداری می نمایید. و هم از کیفیت محصول هم از هزینه ای که می پردازید خشنود خواهید بود.

خرید خرما مضافتی بم

خرما بم

شهرستان بم که یکی از شهرستان های کرمان می باشد. انواع مختلفی از خرما را با کبفبت بسیار بالا کشت می کند. این خرما های خوش طعم دارای مزه خوبی هستند و کیفیت ان ها زبانزد می باشد. بم از بهترین کشت کنندگان خرما در ایران می باشد. اما تمرکز این شهرستان بیشتر بر ری خرما مضافتی می باشد . و محصول اصلی آن همان خرما مضافتی می باشد. که دارای تولید انبوهی است.

خرما های بم برای رفع نیاز تمام شهر های ایران از این میوه کافی می باشدو گاه این میوه خوش طعم و با کیفیت به کشورهای دیگر نیز عرضه می شود.رطب مضافتی بم میوه نرم و گوشتی است. شیره زیادی دارد و حدود ۳۵ درصد از ان را رطوبت را تشکیل داده است.اندازه دانه های خرما متوسط استو و شکل بیزی و گردی دارند. خرما اگر با کیفیت باشد دانه های ان از هم جدا می باشند و پوست یکنواخت و سالمی دارد.

  • تازه
  • سالم
  • خوش طعم
  • کیفیت بالا
  • قیمت مناسب

خرید خرما مضافتی بم

شما می توانید جهت خرید خرما مضافتی بم  با مشاوران فروش ما تماس حاصل فرمایید. و اطلاعات دقیق از قیمت خرما و شرایط  فروش آن را کسب کنید.در سایت خرما ایران علاوه بر خرما مضافتی بم می توانید از دیگر خرما های خوب و با کیفیت ایرانی دیدن فرمایید. ما تمام اطلاعات در خصوص خرما را برای شما شرح می دهیم.

شما می توانید جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن کلیک نمایید.