خرید خرما پیارم 400 گرمی بسته بندی

خرما یکی از بهترین میوه هایی است که در تمام نقاط جهان مورد استفاده قرار می گیرد و قدمتی دیرینه دارد و جزو میوه های خوراکی قدیمی می باشد، درخت خرما بیشتر در مناطق جنوبی ایرانی رشد می کند و در آب هوای گرم و شرجی پرورش می یابد، خرید خرما پیارم 400 گرمی به روش های مختلفی انجام می شود و هر کدام از این روش ها در تعیین قیمت نهای تاثیر گذار هستد.

خرید خرما پیارم 400 گرمی بسته بندی

انواع بسته بندی خرما پیارم 400 گرمی

انواع بسته بندی خرما پیارم 400 گرمی خرما پیارم به صورت بسته بندی های چهار صد گرمی و یک کیلویی عرضه می شود، خرما پیارم یکی از خرما های مناطق جنوب و هرمزگان می باشد که طرفداران بسیاری دارد و توانسته اند متقاضیان زیادی را در سراسر نقاط کشور به خود جذب کنند.

خرما پیارم از لحاظ ظاهری دارای پوستی نازک و رنگ قهوه ایی روشن می باشد ،این خرما یکی از خرما های درجه یک صادراتی می باشد.

این خرما بسیار خوش طعم  و لذیذ می باشد و کسانی که یک بار از آن استفاده می کنند این خرما را به صورت بسته بندی های عمده و کیلویی خریداری و استفاده می کنند، خرما پیارم دارای موادی قندی فروکتوز و ویتامین های زیادی می باشد که برای بدن بسیار مفید و موثر می باشند.

این خرما در شهر هایی حاجی آباد و مناطق گرمسیری به خوبی پرورش داده می شود و در مقابل شوری خاک مقاومت زیادی دارد و پرورشی بسیار زیاد و رشدی بسیار عالی و خوب در این مناطق دارند و این موضوع موجب شده تا در این مناطق بهترین قیمت های این خرما ها ایجاد شود.

فروش خرما پیارم همراه با تخفیف ویژه

فروش خرما پیارم همراه با تخفیف ویژه فروش انواع خرما پیارم به جنس خرما بستگی دارد و قیمت و نوع خرما پیارم هر شهر با هم متفاوت می باشد، برای مثال قیمت و فروش خرما شهر حاجی آباد با قیمت و فروش خرما پیارم شهر تزرج و شهدادی باهم متفاوت هستند اند، قیمت این خرما ها نیز بستگی به نوع بسته بندی و حجم بسته بندی دارد، هر چه این حجم این خرما ها بیشتر باشد قیمت آن بیشتر می باشد ولی خرما پیارم نسبت به دیگر خرما ها از قیمت و کیفیت بهتری برخوردار است،خرما پیارم به دلیل طعم و مزه عالی جزو یکی از خرما های خوب کشور ایران  می باشد که در داخل و خارج از کشور محبوبیت زیادی دارد.

خرما پیارم از گونه های خرما جنوبی می باشد و کیفیت آن از خرما کبکاب و دیگر نمونه خرما های جنوبی بهتر می باشد و این موضوع موجب شده تا استفاده از این نوع خرما ها افزایش یابد.