خرید خرما کلوته صادراتی درجه یک

خرما کلوته صادراتی یکی از انواع خرما درجه یکی است که سالانه حجم زیادی از آن به صورت بسته بندی به کشورهای دیگر صادر می شود. این خرما ظاهری شبیه به خرما مضافتی دارد به همین دلیل می توان آن را در گروه خرماهای صادراتی قرار داد و به دلیل سودآوری بالایی که با خود دارد بازرگانی های مختلفی مشغول این فعالیت اقتصادی می باشند.

برای خرید مستقیم خرما کلوته صادراتی درجه یک از تولیدکننده می توانید از همین سایت اقدام کنید.

خرید خرما کلوته صادراتی درجه یک

درجه بندی انواع خرما کلوته

درجه بندی انواع خرما کلوته اراضی متعددی در کشور ما مشغول تولید خرما کلوته می باشند. شاید بتوان مرکز اصلی پرورش این خرما را در استان کرمان دانست. مناطق مختلفی در کرمان خرما کلوته را در نخلستان های خود کشت می کنند اما در نهایت با انواع خرما کلوته با درجه بندی های مختلفی رو به رو هستیم.

به طور کلی این خرما در اواسط مرداد ماه قابل برداشت است و این فرایند تا شهریور هم ادامه پیدا می کند، دلیل آن این است که شرایط آب و هوایی و محیطی هر منطقه ای با منطقه دیگر متفاوت است. به عنوان مثال در کرمان ابتدا مناطق جنوبی این استان موفق به برداشت خرما کلوته می شوند و مناطق شمالی جزو آخرین برداشت کننده ها محسوب می شود.

همین فرایند برداشت می تواند درجه بندی های مختلفی از این خرما به دست بدهد. در زیر به تعدادی از عواملی که در مجموع می تواند تعیین کننده گرید یا درجه خرما باشد اشاره می کنیم:

  • کیفیت بافت
  • طعم
  • ابعاد خرما
  • نوع رنگ

هر کدام از این فاکتورها در خرماهای یک گونه با هم متفاوت است و این تفاوت وابسته به محیطی است که پرورش پیدا کرده است. براساس این درجه بندی شاهد قیمت های مختلفی هستیم و محصولات صادارتی هم براساس بررسی همین فاکتورها انتخاب و برای بسته بندی مخصوص روانه خط تولید می گردند.

فروش خرما کلوته صادراتی بسته بندی

فروش خرما کلوته صادراتی بسته بندی فروش خرما کلوته بسته بندی به صورت تضمینی آغاز شده است. این خرما با بسته بندی های اصولی و بهداشتی که دارد آماده برای صادراتی به کشورهای دیگر می باشد. صادرات خرما در جهان جزو یکی از پر سود ترین تجارت های شناخته شده است که کشورمان منابع ارزشمندی در این حوزه دارد و می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد و فضای تجاری خود را فراتر از کشورهای آسیایی ببرد.

فروش این محصول به صورت مستقیم از تولیدکننده ای معتبر صورت می گیرد به همین دلیل بدون آنکه نیاز به خرید حضوری باشد می توانید از همین سایت سفارش خود را ثبت کنید و از مسئولین مربوطه از طریقه راه ارتباطی ذکر شده سوالات خود را بپرسید.