خرید و فروش بهترین خرما مضافتی بم

خرید و فروش بهترین خرما مضافتی بم یکی از مهم ترین تجارت ها در بازار خرما می باشد. خرما مضافتی بم یکی از بهترین رقم خرما در ایران است. که با داشتن بالا ترین رقم خرید و فروش جز صدرنشینان جدول انواع خرما در ایران و جهان می باشد. این رقم خوش طعم و با کیفیت توسط افراد زیادی خرید و فروش می شود.که می توان گفت این خرما دارای بیشترین رقم فروشنده و بیشترین رقم فروش می باشد.

خرید و فروش بهترین خرما مضافتی

خرما مضافتی بم

خرید و فروش بهترین خرما چ در عرصه خرما های بسیار معروف انجام می شود.مانند خرما های مضافتی،پیارم،استعمران،کلوته،زاهدی ،ربی و…که دارای طرفداران زیادی می باشد. و می توان بر روی تجارت آن ها حساب کرد.

خرید و فروش بهترین خرما مضافتی

رقم مضافتی مرطوب ترین رقم می باشد. که حدود سی و پنج در صد از کل ساختار خرما را آب یا همان رطوبت و شیره تشکیل داده است. به همین  دلیل می توان آن را هم به طور مستقیم به عنوان  میوه مصرف نمود. هم از آن  فر آورده های خوب مانند شیره،حلوا و… تهیه نمود.این خرما دانه های متوسط و بیزی شکلی دارد. پوست خرما صاف و ناز است و رنگ تیره ای دارد که مایل به مشکی است. هسسته خرما کوچک است و به راحتی از بافت نرم خرما جدا می شود.به همین دلیل است که می گوییم مضافتی دارای ویژگی های همه پسند می باشد.

  • خرما تازه و خوش طعم
  • بافت نرم
  • رطوبت بالا
  • پوست نازک و لطیف
  • قیمت مناسب
  • و…

شما می توانید جهت کسب اطلاعات دقیق از خرید و فروش بهترین خرما مضافتی بم با مشاوران خوب سایت خرما ایران تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما به تمام سوالات شما در عرصه انواع خرما پاسخ خواهند داد.

شما می توانید از دیگر خرما های خوب سایت خرما ایران دیدن فرمایید.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن کلیک نمایید.