خرید و فروش جدیدترین خرما استعمران

خرید و فروش جدیدترین خرما استعمران با بالا ترین کیفیت برداشت ، محصول خود استان خوزستان هم اکنون در برند خرما ها اعلام شد. کسنی که مایل به خرید از برند ما هستند با قدرت تمام در خدمت آن ها هستیم در هر فصل از سال پاسخ گویی نیاز هایشان باشیم. این محصول به اندازه ای طرفدار و متقاضی دارد که گاهی همه همکاران ما خستگی از تنشان بیرون رفته و تمام روز را مشغول به ثبت سفارش می شوند. در فصول پایانی تابستان و اوایل پاییز بیش ترین فروش را داریم چرا که دقیقا آن زمانی می باشد که خرما ها به مرحله فروش می رسند.

این خرما در مقایسه با خرما های دیگر از رطوبت ، شیرینی ، مواد معدنی ، ویتامین ها و… بیش تری برخوردار است شاید دلیل این همه متقاضی همین باشد. خرما ها در طب سنتی جزو بهترین و بلند مرتبه ترین تامین کننده ی قند می باشد.بله این حقیقت دارد که خرمای استعمران از لحاظ مزه بسیار شیرین و دارای هفتاد و پنج درصد قند مجاز مصرفی می باشد. همان طور که گفتیم از اوایل شهریور تا اوایل مهر ماه زمان برداشت این خرما می باشد . در رابطه با صادرات به خارج از کشور به مقدار زیاد به اروپا صادر می شود و جزو کالا های صادراتی محسوب می باشد

عمده ترین میزان کشت خرما استعمران در نخلستان های خوزستان کشت می شود و از لحاظ جغرافیایی حدود هفتاد درصد نخلستان های خوزستان را شامل می شود و این خرما نیمه خشک با رطوبت کمتر از هجده درصد را دارا می باشد  به همین دلیل می توانید به مدت طولانی آن را نگهداری کنید و عمر بیش تری نسبت به خرما های دیگر از آن ببینید.

هدف برند ما در این ده سال تلاش متوالی

رضایت قلبی شما از کیفیت محصولات و قیمت هایی باور نکردنی.

سپاس از حسن نیت شما