خرید و فروش خرده خرما مضافتی بم

خرید و فروش خرده خرما مضافتی بم تازه در این سایت انجا می گیرد.. هم اکنون در جنوب ایران خرما های بسیار با کیفیتی  در حال کشت می باشند. فصل پاییز فصل چیدن خرما ها است که تا اواسط آن چیدن ادامه ئارد. سعی کنید همیشه خرما های تازه و با کیفیت را در این فصل خریداری نمایید. ایران یکی از کشور های بسیار فعال و موفق در عرصه کشت خرما می باشد. سرانه کشت خرما در این کشور آنقد زیاد می باشد. که رخما های ان به بیش از هفتاد کشور در سراسر دنیا صادر می گردد.

خرید و فروش خرده خرما مضافتی بم یکی از تجارت های مهم و بزرگ در این عرصه می باشد. این تجارت توسط بسیاری از عمده فروشان انجام می گیرد. اما کیفیتاین تجارت به چندین عامل مهم بستگی دارد.

  • کیفیت خرما
  • قیمت خرما ها
  • تنوع
  • فرد فروشنده
  • و…

هری کی از این گزینه ها تاثیر بجایی بر خرید و فروش  صحیح خرما دارند.

خرید و فروش خرده خرما

خرما مضافتی بم

خرما میوه مفید و خوش طعمی است.خرما مضافتی رقم محبوب و مرطوبی است .این خرما به طور عمده در شهرستان بم کشت می شود. این شهرستان رکوردار کشت خرما مضافتی در ایران می باشد. که به سلامت بدن در تمام سنین کمک زیادی می کند.ما در جدول زیر  برخی از خواص خرما را به همراه رده سنی ۀورده ایم. تاکید بر این نکته الزامی است که خرما برای همگان مفید است. و منظور از جدول برای شفاف سازی مطلب می باشد. تا اهمیت  مصرف خرما در هر سن را یادآور شویم.

 

کودکی(۴ تا ۱۲ سال)رشد و استحکام استخوان ها،و جلوگیری از سستی بدن،جلوگیری از ضعف جسمانی و کمبود آهن

 

نوجوانی و جوانی(۱۳ تا ۲۰ سال)استحاک استخوان ها،شادابی و طراوت پوست،جلوگیری از مشکلات و اختلالات دستگاه گوارشی

 

میان سالی (۴۵ تا ۶۵ سال)جلوگیری از پیری زودرس،جلوگیری از ریزش مو ،کاهش کمبود مواد معدنی بدن و…

 

پیری(۶۵ تا _سال)جلوگیری از پوکی استخوان،جلوگیری از شکنندگی استخوان ها،جلوگیری از ضعف و کمبود کلسیم و آهن

 

 

خرید و فروش خرده خرما