سفارش خرما ربی صادراتی 450 گرمی

یکی از محصولات غذایی که ارزش و خواص بالای آن بر هیچکس پوشیده نیست، خرما می باشد که طیف متنوعی از انواع آن را می توان دید. برای مثال خرما ربی یکی از آنهاست که دارای رتبه صعودی در فروش بوده و از این رو به عنوان خرما ربی صادراتی نیز شناخته شده است. اکنون این امکان به خوبی فراهم شده که بتوانید به سفارش این خرمای مرغوب ایرانی که در بسته های 450 گرمی عرضه شده، بپردازید.

سفارش خرما ربی صادراتی 450 گرمی

مشخصات خرما ربی صادراتی 450 گرمی

مشخصات خرما ربی صادراتی 450 گرمی خرمای ربی دارای جایگاه بسیار خوبی، چه در حوزه فروش و چه در حوزه استفاده بوده و این امر را مرهون مرغوبیت و طعم خوب خود می داند، این محصول به قدری از محبوبیت برخوردار می باشد که عملیات پیش فروش روی آن انجام گرفته و مشتریان این خرما را پیش از آنکه به مرحله‌ی عرضه نهایی برسد، رزرو می کنند.

اگر بخواهیم شما را با مشخصات بیشتری از این خرمای صادراتی آشنا نماییم، شامل موارد زیر خواهند شد:

  1. رنگ این خرما، قهوه ای تیره مایل به سیاه می باشد.
  2. نوع خارک این محصول نیز به شکل قرمز مشاهده شده و رطب آن را می توان به رنگ سبز دید.
  3. تفاوت آن نسبت به خرمای مضافتی در این است که میزان شیرینی آن، اندکی کمتر بوده و با طعم ملایم و مناسبی که دارد، به مذاق خیلی از مصرف کنندگان، خوش آمده است.
  4. دارای شیره نسبتاً زیاد و مقدار رطوبت کم بوده و از نوع خرماهای زودرس نیز به حساب می آید.
  5. همچنین میزان ماندگاری آن بسیار عالی و طولانی بوده و نیاز به سردخانه برای نگهداری نخواهد داشت.
  6. به علاوه از کاربردهای رایج این خرما اگر بخواهیم بگوییم، باید عنوان داشت که در صنایع غذایی، مورد توجه واقع شده و آن را برای تولید کلوچه خرمایی، شیره حرما، شکلات و … استفاده می نمایند.

فروش خرما ربی ایوان به قیمت روز

فروش خرما ربی ایوان به قیمت روز فروش خرما ربی با شرایطی واقعاً عالی و استثنایی از طریق این مجموعه که سابقه ای درخشان و خوش را در حیطه‌ی فروش این محصولات کسب نمود، آغاز شده و می توانید از این فرصت تکرار نشدنی، نهایت استفاده را ببرید.
حالا از این طریق می توانید اقدام به خرید خرما ربی ایوان که متعلق به برندی معروف در سطح جهانی بوده، نموده و آن را با قیمت روز و همراه با چنین مشخصاتی تهیه نمایید:

  • این محصول در بسته بندی های شفاف پلاستیکی درجه یک قرار گرفته و می توانید محتویات درون آن را به خوبی مشاهده نمایید.
  • خرمای ربی ایوان، نه تنها دارای کیفیت مورد تایید است، بلکه طعم و مزه فوق العاده ای را نیز به همراه دارد.
  • همچنین این محصول، کاملاً تازه بوده و می توانید آن را همراه با بسته بندی 450 گرمی تهیه نمایید.