سفارش خرما مضافتی تهران به صورت عمده

خرما مضافتی تهران از بهترین خرمای ایران است که در مناطقی مانند بم به وفور برداشت می شود و دارای شیره فراوان و طعم منحصر به فردی است که به دلیل نرمی و خواص بالایی که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد، این خرما را می توان در تعداد و به میزان مورد نظر سفارش داد که خرید عمده آن باصرفه و ارزان می باشد.

سفارش خرما مضافتی تهران به صورت عمده

آشنایی با خصوصیات خرما مضافتی

آشنایی با خصوصیات خرما مضافتی خرمای مضافتی از بهترین خرمای ایرانی است که دارای شیره زیادی بوده و دانه های جدایی دارد و پوست نازک و مشکی داشته که بسیار صاف و براق می باشد، لذا هر چه شیره بیشتری داشته باشد دارای کیفیت بهتری می باشد که در دمای منهای ۵ تا مثبت ۵ درجه قابلیت نگهداری را دارد.

خرمای مضافتی دارای پتاسیم فراوانی است و به دلیل شیره زیادی که دارد بسته آن وزن زیادی داشته است و برای تولید شیره نیز استفاده می شود که بهترین و خوشمزه ترین شیره را می توان از آن بدست آورد، این خرما در زمانی که هنوز به طور کامل نرسیده رطب نام دارد که به دلیل طعم خوشمزه وارد بازار می شود.

خرما مضافتی به دلیل مرطوب بودن در معرض فساد بیشتری قرار دارد به همین دلیل است که در سرد خانه ها نگهداری می شود و همچنین به دلیل نرمی و لطافتی که دارد از محبوبیت زیادی در بازارهای داخلی و خارجی برخوردار می باشد، این خرما دارای گوشت و شهد با طعم فوق العاده ای است که از خواص بیشماری برای تمام سنین برخوردار می باشد.

فروش خرما مضافتی تهران به قیمت روز

فروش خرما مضافتی تهران به قیمت روز فروش خرما مضافتی تهران به قیمت روز ارائه شده و در بسته بندی ها و در اوزان مختلفی در دسترس مشتریان قرار می گیرد، قیمت خرما مضافتی نیز بسته به تازگی و کیفیت آن مختلف است، چون این خرما بسته به مزرعه کشت، کیفیت خاک و آب دارای میزان شیره، ابعاد و درجه کیفیت مختلفی می باشد.

خرما مضافتی از مرغوب ترین خرما با خریداران زیادی است که از آن در ماه های رمضان و بسیاری از مراسمات مذهبی و مجالس به وفور استفاده می شود، همچنین این خرما فرآوری نیز می شود و در تهیه انواع غذاها و خوراکی ها مانند حلوا، کلوچه، کیک و … مورد استفاده قرار می گیرد.

خرما مضافتی دارای طبع گرم و بسیار شیرین است و بسیاری از خریداران از آن روزانه به جای قند و به همراه چای و بسیاری از نوشیدنی ها میل می کنند، لذا برای کسانی که فعالیت ذهنی و فعالیت جسمی بالایی در طول روز دارند بهترین گزینه می باشد چون انرژی بدن را تامین نموده و ذهن را نیز تقویت می کند.