سفارش خرما پیارم حاجی اباد هرمزگان

 خرما پیارم طعم و ظاهری عالی و منحصر به فرد داشته و از جمله لوکس ترین و همچنین گران قیمت ترین خرماهای ایران و جهان است.

بزرگ ترین تولید کننده انواع خرما پیارم، شهرستان حاجی آباد می باشد که در استان هرمزگان واقع شده است، امکان سفارش عمده خرما پیارم حاجی اباد هرمزگان از سوی برترین فروشنده محصول محقق شده تا تمامی مشتریان از شرایط خرید ارزان بهره مند شوند.

سفارش خرما پیارم حاجی اباد هرمزگان

5 خصوصیت خرما پیارم حاجی اباد هرمزگان

5 خصوصیت خرما پیارم حاجی اباد هرمزگان خرمای پیارم را با نام ها و اسامی چون شکلات خرما و همچنین خرمای مریمی می شناسند.

خرما پیارم یکی از مرغوب ترین و لوکس ترین خرماهای ایران است و در بسیاری از نقاط کشور به وفور کاشت می شود، اما خرما پیارم حاجی اباد هرمزگان با کیفیت ترین نمونه رطب پیارم است.

خرما پیارم حاجی اباد ویژگی و خصوصیات مثبتی را دارا می باشد و از این رو است که همواره در تمامی دنیا طرفداران بسیاری را به دست آورده و سالانه در تناژ انبوه و وسیع به دیگر کشورها صادر می شود.

5 خصوصیت خرما پیارم اصل حاجی اباد به این شرح می باشد:

  1. باغداران شهرستان حاجی اباد برای تولید خرمای پیارم در نخلستان ها به هیچ عنوان از مواد شیمیایی استفاده نمی کنند و از این سو می توان گفت که خرما پیارم این استان جزء رطب های ارگانیک ایران است.
  2. پیارم حاجی آباد بیضی شکل بوده و ظاهری بلند دارد؛ پوست این رطب نازک بوده و دارای رنگی تقریبا سیاه می باشد.
  3. رطوبت محصول پانزده درصد است و از این رو در لیست خرماهای نیمه خشک ایران جای گرفته است.
  4. خرمای پیارم استان هرمزگان (حاجی آباد) را می توانید تا 18 ماه به راحتی نگهداری کنید، و دمای لازم برای نگهداری محصول 10 الی 20 درجه سانتی گراد می باشد.
  5. خرمای پیارم حاجی آباد دور ریز ندارد و می توانیم از آن به صورت خام استفاده کنیم و پس از آن به راحتی می توانیم از این خرما در صنایع شیرینی و کیک پزی نیز استفاده کنیم؛ همچنین دانه این خرما نیز پرکاربرد است، این دانه را در مراکز صنعتی به صورت پودر در می آورند و پس از آن از این پودر برای تولید لوازم بهداشتی و آرایشی استفاده می کنند.

قیمت انواع خرما پیارم حاجی اباد

قیمت انواع خرما پیارم حاجی اباد فروش غیر حضوری انواع خرمای پیارم باعث شده تا شرایط عرضه گسترده محصول برای فروشنده محقق شود و این امر منافعی را نیز برای صادر کننده در بر داشته است.

قیمت انواع خرما پیارم با توجه به نوسانات بازار دچار تغییر می شود و از این رو است که نمی توانیم قیمت ثابتی برای آن در نظر بگیریم و این قیمت را بیان کنیم.

قابل ذکر است که قیمت خرما پیارم حاجی اباد از جانب برترین تولید کننده این محصول به صورت عمده و نازل تعیین و نرخ گذاری می شود.