سفارش خرما پیارم صادراتی هرمزگان

خرما پیارم هرمزگان یکی از انواع بسیار با کیفیت خرما می باشد که طعم بسیار خوبی دارد و از شهره جهانی برخوردار است و در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی دارد.
برای سفارش خرمای پیارم صادراتی هرمزگان می توانید به مراکز فروش و نمایندگی های ما مراجعه نمایید و این خرما را به صورت عمده و جزئی سفارش دهید و خریداری کنید.

سفارش خرما پیارم صادراتی هرمزگان

5 خصوصیت عمده خرما پیارم صادراتی

5 خصوصیت عمده خرما پیارم صادراتی خرما پیارم بسیار خوش طعم می باشد حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است و با مصرف آن می توانید مقداری از نیاز بدن و انرژی خود را در طول روز تامین نمایید.
به دلیل کیفیت بسیار بالا و طعم بسیار خوب آن، این خرما صادراتی می باشد که به بررسی خصوصیات آن به صورت مختصر می پردازیم:

  1. این خرما بیضی شکل می باشد و نسبت به دیگر انواع خرما بلند است و اندازه آن بین ۳ تا ۵ سانتی متر می باشد، همچنین رنگ پوست آن تیره است و تقریبا سیاه رنگ است.
  2. جزو خرما های نیمه خشک است و شیره کمی دارد و تنها حدود ۱۵٪ درصد رطوبت دارد.
  3. درخت نخل این خرما در قسمت های کوهستانی هرمزگان رشد می کند و زمان برداشت آن در شهریور ماه می باشد همچنین خرما طول عمر بسیار بالایی دارد و به دور از نور خورشید و در دمای ۱۰-۲۰ درجه سانتی گراد تا حدود ۱۸ ماه می توانید از آن نگه داری کنید.
  4. به دلیل وجود انواع فلانوئید ها و ترکیبات فلنی در هسته این خرما خواص آنتی اکسیدنی بسیار زیادی دارد و موارد استفاده آن بسیار زیاد است برای مثال دانه آن را پودر می کنند و در انواع داروهای سنتی به خصوص داروهای درمان چشم و قرنیه چشم استفاده می نمایند و یا آن را روغن گیری می کنند و در صابون ها و انواع لوازم آرایشی استفاده می کنند.
  5. از دیگر خصوصیات این خرما می توان به ارزش غذایی بسیار بالای آن اشاره کرد که حاوی انواع ویتامین های A,B,C,E و انواع مواد مغذی شامل آهن، پتاسیم، منیزیم، منگنز و… می باشد.

شرکت تولید خرما پیارم هرمزگان

شرکت تولید خرما پیارم هرمزگان شرکت خرما پیارم ما یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان خرمای پیارم می باشد که محصولات ما از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند و خریداران برای خرید آن علاوه بر مراجعه حضوری به نمایندگی ها و یا مراکز فروش ما، از سراسر کشور می توانند به وب سایت اینترنتی ما مراجعه نمایند و خرمایی بسیار خوش طعم و مرغوب را با قیمتی استثنایی و مقرون به صرفه خریداری کنند.
تولید خرما پیارم و عرضه و فروش آن در سراسر کشور و صادرات آن سود دهی بسیار بالایی دارد و سبب ارز آوری و اشتغال زایی بسیار خوبی برای کشور می شود.