شرکت تولید خرما مضافتی یک کیلویی

خرما مضافتی یکی از خوشمزه ترین و پرفروش تربن انواع‌ خرما محسوب می شود که علاوه بر طعم عالی بسیار مغذی و پرخاصیت است و طرفداران زیادی دارد، این روز ها شرکت تولید خرما مضافتی یک کیلویی، این محصول را با بهترین کیفیت بسته بندی و تمیز می کند و پس از آماده شدن در بسته بندی استاندارد و مناسب در وزن مختلف‌ راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می نماید.

شرکت تولید خرما مضافتی یک کیلویی

معرفی مراحل مختلف در خط تولید خرما

معرفی مراحل مختلف در خط تولید خرما خرما مضافتی از نظر ظاهری بیضی شکل است و رنگ آن سیاه می باشد، این خرما که از خرما های نیمه خشک به شمار می رود طعم شیرین و دلچسب دارد و شیرینی آن دل را نمی زند. این خرما که یک خرمای مجلسی و شیک به شمار می رود و سرشار از مواد معدنی مانند پتاسیم، منیزیم، کلسیم و آهن است.

آهن موجود در این محصول می تواند به درمان افراد کم خون که از فقر آهن رنج می برند کمک شایانی نماید، 100 گرم از خرما شیره دار مضافتی می تواند به راحتی 60 درصد از آهن مورد نیاز شما را برطرف نماید. خرمای مضافتی در شهریور ماه برداشت می شود و با توجه به این که از بازار بسیار خوبی برخوردار است اغلب پیش فروش می گردد.

این خرما در بسته بندی های متفاوت و با کیفیت های متنوع درجه یک، درجه دو و و درجه سه به بازار عرضه می گردد. این خرما بسیار کم کالری است و می توان به همراه چایی آن را نیز مصرف نمود و برای افراد دیابتی نیز با رعایت احتیاط می توانند این خرما را مصرف کنند.

قیمت خرید خرما مضافتی یک کیلویی

قیمت خرید خرما مضافتی یک کیلویی در حال حاضر بازرگانی خرید خرما مضافتی این محصول را به شیوه های گوناگون و به صورت عمده و یا جزئی در اختیار مشتریان قرار می دهد که به دلیل کیفیت عالی و خواص فراوان استقبال بسیار خوبی از خرید آن صورت می گیرد و بسیاری‌ از مشتریان این خرما را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند.

امروزه انواع خرما مضافتی یک کیلویی با بهترین کیفیت و قیمتی ایده آل از طریق همین سایت اینترنتی معتبر به فروش می رسد، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ارسال و قیمت محصول با کارشناسان واحد فروش خرما در ارتباط باشید و آنها راهنمایی لازم را برای خریدی بهتر به مشتری ارائه می کنند.

خرما عمده مضافتی بیشترین میزان کشت و پرورش را در استان کرمان و شهرستان بم به خود اختصاص داده است، خرما مضافتی بم دارای رنگی قهوه ای تیره متمایل به سیاه و اندازه ای درشت می باشد و بسیار نرم و شیرین است. این محصول در دسته خرما های مرطوب قرار می گیرد و باید برای ماندگاری بیشتر در مکان خنک و بسته های مناسب نگهداری شود.