شرکت تولید خرما پیارم بسته بندی

شرکت تولید خرما پیارم بسته بندی با تمام توان و تلاش خود سعی می کند محصولی مثال زدنی را در اختیار مشتریان بگذارد تا بتواند خریداران بیشتری را جذب کند. این خرما پوست نازکی دارد که به گوشت آن کاملا چسبیده است و رنگ تیره ای دارد. ظاهر زیبا و طعم فوق العاده این محصول باعث شده بازار داخلی و صادراتی پر رونقی داشته باشد.

شرکت تولید خرما پیارم بسته بندی

دلایل خرید خرما پیارم بسته بندی

دلایل خرید خرما پیارم بسته بندی

دلایل خرید خرما پیارم بسته بندی شامل گزینه های زیر می شود:

  •  خرما پیارم بسته بندی نسبت به خرما فله پیارم بهداشتی تر می باشد. 
  • از نظر شکل ظاهری زیبا می باشد و برای مراسم ها و عزاداری ها مناسب است.

خرما پیارم خوزستان به خاطر خاصیت های فراوانی که دارد بازار پر رونقی دارد به همین دلیل ما در زیر سعی کرده ایم به برخی از خاصیت های آن اشاره کنیم:

  • خرما پیارم برای کاهش کلسترول فوق العاده می باشد چون فاقد کلسترول است.
  • منبع فیبر است به خاطر همین خرید و مصرف آن باعث بهبود یبوست می شود. علاوه بر این آهن دارد و برای رفع کم خونی فوق العاده است.
  • منبع آنتی اکسیدان می باشد و از آترواسکلروز جلوگیری می کند که این موجب می شود از لخته شدن خون جلوگیری شود و باعث افزایش سلامت قلب شود.
  • خرید و مصرف آن باعث می شود استخوان ها تقویت شود چون دارای مس، منیزیوم، سلنیوم، منگنز و ویتامین کا می باشد.
  • منبع پتاسیم می باشد و می تواند از فشار خون پیشگیری کند.
  • برای تقویت نیروی جنسی و باروری مفید است.
  • از اکسیداتیو جلوگیری می کند و می تواند به تقویت مغز کمک کند.

قیمت خرما پیارم با هسته خوزستان

قیمت خرما پیارم با هسته خوزستان

قیمت خرما پیارم با هسته خوزستان بسته به نوع خرید، محل خرید و شرایط بازار متفاوت می باشد. اگر شما قصد دارید با کمترین هزینه محصول را تهیه کنید می توانید خرید مستقیم و بدون واسطه را انجام دهید تا بتوانید با قیمت درب کارخانه آن را خرید کنید.

قند موجود در خرمای پیارم از نوع فروکتوز می باشد. به همین دلیل خرید و مصرف آن باعث می شود سوخت و ساز بدن افزایش یابد و به کنترل دیابت بپردازد. این خرما منبع مواد قندی، پروتئینی می باشد به همین دلیل ارزش غذایی فراوانی دارد و ما می توانیم با خرید مداوم و مصرف روزانه آن به سلامتی بدن خود کمک کنیم. یکی از مزیت های مهم این محصول این است که نخل آن مقاومت بالای در مقابل شوری دارد به همین دلیل در مناطقی که شوری آب و خاک وجود دارد می توان آن را کشت کرد.

این خرما در حاجی آباد استان هرمزگان کشت می شود. که از نظر تجاری و صادراتی اهمیت بالای دارد چون طعم و کیفیت بالای دارد. شما می توانید این محصول را به مدت 6 ماه در یخچال نگهداری کنید. اما اگر به صورت خشک شده باشد تا یک سال می توان آن را در یخچال نگهداری کرد.