شرکت تولید خرما پیارم درجه یک

یکی از مواد غذایی که فایده زیادی برای بدن دارد خرما می باشد. خرما انواع مختلفی دارد که از جمله آن ها می توان به خرما پیارم، خرما مضافتی، خرما استعمران، شاهانی، زاهدی، کبکاب، خرما ربی، و… اشاره کرد، که ما در این مطلب میخواهیم در مورد خرما پیارم درجه یک که یکی از گران ترین خرماهای ایران و جز خرماهای نیمه خشک و دیررس است صحبت کنیم. شما می توانید برای خرید این محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شرکت تولید خرما پیارم درجه یک

خرما پیارم درجه یک چه خصوصیاتی دارد؟

خرما پیارم درجه یک چه خصوصیاتی دارد؟ خرما پیارم جز خرما های نیمه خشک محسوب می شود و قند عمده موجود در آن فروکتوز می باشد که به همین خاطر به راحتی در متابولیسم بدن استفاده می شود و برای بیماران دیابتی مجاز می باشد، به همین خاطر است که جز گران ترین خرما های ایران است و بیشتر در هرمزگان رشد می کند.
خرما طبیعتی گرم و تر دارد و غنی از ویتامین A، آنتی اکسیدان ها، ریبوفلاوین، تیامین، فولات، نیاسین، ویتامین K، کلسیم، گوگرد ، آهن و… می باشد.
همانطور که گفته شد خرما سرشار از تانین است که از آسیب های سلولی جلوگیری می کند و در واقع خوردن خرما با معده خالی کرم های روده را کشته و از بین می برد.
از خواص و فوایدی که خوردن خرما برای بدن دارد می توان به درمان یبوست، بهبود سلامت قلب، کمک به تنظیم کلسترول، سلامت استخوان، تنظیم فشار خون، افزایش سلامت جنسی، درمان اسهال، سلامت مغز، افزایش انرژی، سلامت پوست و مو، درمان اختلالات روده ای و کم خونی،کمک به کاهش چربی شکم اشاره کرد که شما می توانید آن را به عنوان یک میان وعده به تنهایی و یا با انواع مغز ها بخورید.
اگرچه خرما قند بالایی دارد اما از طرفی دارای فیبر بالایی نیز هست که برای بیماران دیابتی مفید می باشد.
یک خرمای پیارم مرغوب دارای پوستی به شدت نازک و به رنگ قهوه ای تیره است و گوشتی می باشد که گوشت و پوست آن کاملا به هم چسبیده اند.

قیمت خرما پیارم بسته بندی صادراتی

قیمت خرما پیارم بسته بندی صادراتی شما می توانید خرمای پیارم را در بازار چه به صورت کیلویی و چه به شکل بسته بندی در وزن های مختف خریداری کنید. قیمت خرما پیارم بسته به کیفیت، وزن و نوع بسته بندی مقداری متفاوت می باشد.  همانطور که گفته شد خرمای پیارم یکی از گران ترین خرماهای ایران است اما به دلیل خواص و فواید فراوانی که دارد، دارای فروش بالا نیز هست، به حدی که محبوبیت آن باعث شده به خرما پیارم صادراتی تبدیل شده و به کشور های دیگری مانند هند، مراکش، آلمان، فرانسه و انگلیس صادر شود.