شرکت صادر کننده خرما پیارم بوشهر

خرما پیارم بوشهر یکی از بهترین خرماهای جهان است به طوری که علاوه بر عرضه داخلی، متقاضیان خرید بالایی در خارج کشور نیز دارد. این نوع خرما دارای طعم بسیار لذیذ و ظاهری زیبا است و خواص بسیار بالایی نیز دارد. در کشور ما خرما پیارم بوشهر بسیار زبانزد است به طوری که حتی از کشورهای دیگر طرفدار دارد. در واقع شرکت های صادر کننده خرما پیارم بوشهر این محصول را با بهترین کیفیت به کشورهای خارجی صادرات می کنند.

شرکت صادر کننده خرما پیارم بوشهر

منظور از خرما پیارم چیست؟

منظور از خرما پیارم چیست؟ خرما پیارم یکی از خرماهای معروف در سراسر جهان است که در کشور ما بخصوص در استان هرمزگان با کیفیت بسیار عالی تولید می شود.

خرما پیارم آب بسیار کمی دارد و به اصطلاح جزو خرماهای خشک محسوب می شود.
به دلیل همین خشکی که دارد دارای ماندگاری بالایی است و برای صادرات گزینه ی بسیار مناسبی می باشد.

خرما پیارم پوستی به رنگ قهوه ای دارد که گوشت و پوست این نوع خرما به صورت کامل به هم چسبیده است و ظاهری جذاب دارد.

قند خرما پیارم فروکتوز است به همین دلیل سوخت و ساز بالایی دارد و برای افراد مبتلا به دیابت نیز مناسب است.

همچنین ارزش غذایی بالایی دارد به طوری که از ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین و … غنی می باشد.

از فواید مصرف انواع خرما پیارم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  سرشار از پروتئین ها: خرما پیارم منبع خوبی برای پروتئین ها است و به ما کمک می کند تا پروتئین لازم را جذب کنیم و  عضلاتمان را قوی نگه داریم. به همین دلیل است که از ورزشکاران بدنسازی خواسته می شود روزانه چند عدد خرما مصرف کنند.
  • سرشار از ویتامین ها: خرما پیارم دارای ویتامین هایی مانند ویتامین آ، ویتامین سی، ویتامین ب1، ب2، ب3 و .. می باشد به همین دلیل شما می توانید به راحتی با مصرف چند عدد خرما در طول روز بدن خود را از این ویتامین ها غنی کنید. همچنین خرما بسیار انرژی زا است و می توان از آن برای تأمین انرژی در طول روز بهره برد.
  • سرشار از آنتی اکسیدان ها: خرما پیارم دارای آنتی اکسیدان می باشد به همین دلیل به ما در جلوگیری از ابتلا به بعضی بیماری ها مانند دیابت و انواع سرطان ها کمک قابل توجهی می کند.  

مرکز خرید انواع خرما پیارم بوشهر

مرکز خرید انواع خرما پیارم بوشهر کشور ما در زمینه ی تولید انواع خرما پیارم بسیار موفق عمل کرده و محصولاتی با کیفیت را ارائه می دهد.
به گونه ای که در خارج کشور نیز متقاضیان خرید خرما پیارم بسیارند و صادرکنندگان با صادرات این نوع خرما به سودآوری بسیار خوبی دست می یابند.

مراکز مختلفی برای خرید انواع خرما پیارم بوشهر وجود دارند مانند مراکز تولیدی، نمایندگی ها، سایت های معتبر فروش آنلاین، عمده فروشی ها و غیره.

مسلما وقتی شما از تولیدی ها و نمایندگی ها خرید مستقیم را انجام می دهید می توانید علاوه بر کیفیت محصول را با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید.

مجموعه ی ما مرکز خرید انواع خرما پیارم بوشهر می باشد ما این محصول را با کیفیت درجه یک و قیمت ارزان تر از بازار به فروش می رسانیم.
متقاضیان می توانند سفارش این محصول را از مجموعه ما انجام دهند و در اسرع وقت تحویل بگیرند.