صادرات خرما ربی درجه یک ایرانشهر

خرما ربی ایرانشهر را به جرعت می توان یکی از بهترین و مرغوب ترین رقم خرما ایرانی معرفی کرد. این محصول علاوه بر طرفداران زیادی که در کشور دارد بسیار مورد استقبال مردم کشور های دیگر قرار گرفته است. این محصول از طریق فروشگاه ها و نمایندگی های متخصص در این زمینه در بین مردم عرضه و به کشور های دیگر صادر می شود. بیشترین صادرات خرما ربی درجه یک به اروپا است که این مراکز آن را با بسته بندی های متنوع و اندازه های گوناگون صادر می کنند.

صادرات خرما ربی درجه یک ایرانشهر

آنچه باید درباره خرما ربی ایرانشهر بدانید

آنچه باید درباره خرما ربی ایرانشهر بدانید خرما ربی ایرانشهر در واقع از مرغوب ترین و باکیفیت ترین انواع خرمای ربی ایران است. این محصول در شهر های دیگری از جمله: سراوان، سیستان بلوچستان، دلگان، خاش و …. کشت می شود که ویژگی ها و خصوصیاتی منحصر به فردی دارد و آن را در میان مصرف کنندگان خرما بسیار محبوب واقع کرده است.

این محصول از رقم خرماهایی است که:

  1. گوشته آن خشک است و حالت شکلاتی دارد.
  2. نسبت به سایر این محصولات پوست نازک و روشن تری نیز دارد.
  3. شیره ای که از این محصول به دست می آید زیاد است.
  4. این محصول رطوبت کمی دارد.
  5. این نوع از خرما زود تر از ارقام مختلف این آن می رسد.
  6. طعم و مزه آن بسیار لذیذ و خوشمزه است.
  7. قیمت بسیار مناسبی را به خود اختصاص داده است.
  8. این محصول را می توان به صورت تازه و نیمه خشک برداشت کرد.

تمام این موارد باعث شده تا این خرما طرفدار بسیاری در داخل و خارج کشور داشته باشد. البته این محصول خاصیت و فایده های بسیاری برای سلامتی بدن و درمان بیماری های بدن دارد که چند مورد از این خواص عبارت اند از:

  • این خوراکی باعث روان و نرم شدن روده ها می شود و در صورت استفاده آن به طور مداوم یبوست را برطرف می کند.
  • به علت آهن فراوان در این محصول بسیاری از پزشکان برای رفع کم خونی آن را توصیه می کنند.
  • مصرف این خوراکی باعث افزایش وزن می شود و همچنین مصرف آن باعث به تناسب رسیدن اندام بدن می شود.
  • انرژی مورد نیاز روزانه با مصرف این خوراکی تأمین می شود.
  • قوت جنسی را تقویت می کند.
  • از بروز سرطان پیشگیری می کند و سرطان های دستگاه گوارش با مصرف این خوراکی ارزشمند تا حدودی بهبودی پیدا می کند.
  • و …

خرید خرما ربی ایرانشهر به قیمت کارخانه

خرید خرما ربی ایرانشهر به قیمت کارخانه خرید خرما ربی از طریق فروشگاه های زنجیره ای و مخصوص و نمایندگی های متخصص در این زمین به صورت بسته بندی و فله ای انجام می شود. این محصول به خاطر کیفیت و طعم خوشمزه ای که دارد بازار فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص داده است. قیمت خرما ربی بستگی به کیفیت آن دارد که این خصلت را می توان از نظر شکل ظاهری محصول فهمید. هر چه این محصول بلند تر و کشیده تر باشد کیفیت بالاتری نیز دارد. البته این محصول قیمت مناسبی نیز دارد اما تهیه آن از طریق فروشگاه ها مخصوص لنج قیمتی متفاوتی را در بر می گیرد که معمولا این نرخ یکسان نیست. برای خرید محصول با قیمت مناسب و کیفیت و مرغوبیت بالا بهترین راه مراجعه کردن به نمایندگی های متخصص است زیرا قیمت محصول در این مراکز از طریق شرکت ها تولید کننده مشخص می شود و همچنین قیمت آن ها تضمین شده می باشد.