صادرات خرما پیارم اعلا

انواع مختلف خرما در ایران کاشت می شود که هرکدام خواص منحصر به فرد خود را دارا می باشند یکی از این نوع خرما ها که محبوبیت زیادی پزدا کرده است خرما پیارم اعلا می باشد.

خرما پیارم طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارد و این محصول هم نیاز کشور را برطرف می کند و هم هر ساله شاهد صادرات انبوه این محصول به کشورهای دیگر هستیم.

صادرات خرما پیارم اعلا

معرفی طبع انواع خرما

معرفی طبع انواع خرما خرما محصولی بسیار مغذی و پر خاصیت است که به عنوان برترین میوه ها شناخته می شود از انواع خرما می توان به عنوان بهترین میان وعده استفاده نمود خرما پیارم اهواز یکی از برترین خرماها می باشد که مصرف آن در طول روز حتما توصیه می شود از آن جایی که بهترین خرما انرژی بدن را تامین می کند برای ورزشکاران و افرادی که فعالیت های بدنی را سختی را در طول روز انجام می دهند حتما توصیه می شود.

همانگونه که اشاره نمودیم خرما خواص بی نظیری دارد که به چند مورد آن به اختصار اشاره می نماییم:

  • انواع خرما دارای انرژی فراوان می باشد .
  • خرما دارای انواع آهن می باشد و برای کسانی که از کم خونی و بیماری های قلبی عروقی رنج می برند توصیه می گردد.
  • برای افرادی که مشکلات گوارشی و یبوست دارند مصرف خرما به دلیل آنکه سرشار از فیبر می باشد بسیار مناسب است.
  • خرما برای افرادی که از آلرژی فصلی رنج می برند بسیار مناسب است.

طبع انواع خرما گرم می باشد باید برای مصرف خرما ابتدا طبع خود را بشناسید سپس اقدام به مصرف نمایید مصرف متناسب با مزاج هر فرد نقش موثری در حفظ و سلامت بدن خواهد داشت.

از انواع دیگر خرما که استفاده های زیادی دارد و هرساله صادر نیز می گردد خرما ربی می باشد که تفاوت عمده ی آن با خرمای پیارم در شکل ظاهری آن و زمان برداشت آن می باشد.

عمده فروشی خرما پیارم اعلا

عمده فروشی خرما پیارم اعلا قیمت خرما پیارم بدون هسته به عوامل زیادی بستگی دارد و رنگ و درجه ی کیفی خرما در قیمت آن تاثیر می گذارد خرمای پیارم به دلیل اینکه رنگ روشنی دارد، از ماندگاری بالایی نسبت به انواع دیگر خرما برخوردار است. این خرما که رطوبت آن هم پایین است به سادگی قابل نگهداری در انبار بوده و به همین دلیل به عنوان محصولی صادراتی از آن یاد می شود.

توزیع خرما توسط عمده فروشان و شرکت های پخش انجام می گیرد اگه توزیع خرما به صورت پیش فروش و مستقیم و بدون واسطه انجام گیرد قیمت ارزان تری خواهد داشت شما می توانید برای خرید عمده این محصول از مراکز ما استفاده نمایید و از مشاوران بخش فروش راهنمایی لازم را کسب کنید.