صادرات خرما پیارم بسته بندی به روسیه

خرما که یک محصول گرمسیری است، انواع و اقسام متنوعی دارد. یک نوع از آن خرما پیارم می باشد که از انواع درجه یک و صادراتی آن به شمار می رود. این میوه دارای اندازه ای بزرگ و کشیده بوده و طعم و کیفیت بی نظیری دارد، به همین دلیل نیز توانسته است جایگاه خوبی در بازار های بین المللی بدست آورد. همه ساله، خرما پیارم بسته بندی شده، در حجم زیادی از کشور ما به مناطق مختلف دنیا از جمله روسیه ارسال می گردد.

صادرات خرما پیارم بسته بندی به روسیه

انواع خرما پیارم بسته بندی صادراتی

انواع خرما پیارم بسته بندی صادراتی خرما انواع گوناگونی دارد که شامل پیارم، زاهدی، ربی، شاهانی و کبکاب است. در این میان خرما پیارم از بهترین انواع این میوه است که بازار خرید و فروش خیلی خوبی در داخل و خارج از ایران دارد و یک محصول با ارزش تجاری و صادراتی کشور ماست.

این محصول به صورت فله ای یا کیلویی و بسته بندی شده یا جزئی در بازار وجود دارد. خرید خرما به هر شکل با قیمت های مختلفی صورت می گیرد. نوع بسته بندی شده آن به دلیل هزینه های زیاد مربوط به بسته بندی کردن محصول گران تر است.

به شما عزیزان توصیه می شود که این میوه را به دلیل خواص بیشماری که دارد حتما روزانه مورد استفاده قرار دهید. چرا که سرشار از آهن، کلسیم و پتاسیم است و سبب بهبود گردش خون در بدن شده و خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد. همچنین در درمان کم خونی نیز بسیار موثر است.

معمولا خرید و فروش خرما در ماه مبارک رمضان در کشورهای اسلامی بسیار زیاد می شود. چرا که این میوه یکی از اجزای اصلی سفره های افطار است و ما روزه خود را با خوردن آن باز می کنیم. دلیل آن نیز قند و شیرینی خرماست که بعد از ساعتها روزه داری به ما انرژی می دهد.

خرید خرما پیارم درجه یک حاجی آباد

خرید خرما پیارم درجه یک حاجی آباد خرما دارای طبع گرم و تر است. به همین دلیل هم توصیه می شود آن را در فصل زمستان بیشتر میل کنید، تا بدن شما را گرم کرده و انرژی بخش وجودتان باشد. این میوه به صورت تازه و خشک شده مورد استفاده قرار می گیرد. خرما پیارم از نوع نیمه خشک این محصول به شمار می رود و یک محصول درجه یک تجاری است.

برای خرید خرما پیارم حاجی آباد می توانید به مراکز پخش و فروش این محصول در کشور مراجعه کنید و آن را در بسته بندی های متنوع تهیه نمایید.

البته بهتر است آن را به صورت غیر حضوری و اینترنتی سفارش دهید. چون به این ترتیب هم از زحمات شما کاسته می شود و هم هزینه خرید کاهش می یابد.