صادرات مستقیم خرما شاهانی

صادرات مستقیم خرما شاهانی های درجه یک با بهترین بسته بندی ها و ارائه نازل ترین قیمت ها در برند ما آغاز شده است کسانی که مایل به دریافت بهترین خرمای ایرانی یعنی خرما شاهانی جذاب هستند با ما همراه باشند. بسته‌ بندی های خرمای شاهانی عموما از خرمای مجول تشکیل می شود که جزو بهترین مواد غذایی لوکس در سراسر جهان محسوب می‌شوند. حتی جالب است بدانید از خرمای مجول در طول تاریخ معاصر مخصوصا به عنوان «میوه قدرت طبیعت» یاد شده است. خرما شاهانی سرشار از هر آن چه مورد نیاز بدن است می باشد مانند ویتامین‌ ها، مواد معدنی و فیبر که از اصلی ترین نیاز های بدن هستند. همچنین لازم به ذکر است آخرین تحقیقات نشان داده است که مصرف خرمای شاهانی، کلسترول خون را به طرز چشم گیری کاهش می‌ دهد و سلامت استخوان‌ ها را به ارمغان می آورد.

بارز ترین ویژگی ظاهری خرمای شاهانی در مقایسه با دیگر خرما ها

  • رنگ روشن و مایل به زرد آن

خرما شاهانی از خوشمزه ترین خرما های ایرانی است که به واسطه آن می توانید بزرگ ترین مجالستان را تنها با چینشی با سلیقه به بهترین شیوه برگزار کنید. ایرانیان سلیقه های بسیار زیبایی در چیدمان و تزئین خرما ها پیاده می کنند به همین دلیل در طی سی سال اخیر اکثر مردم به این نوع سفره آرایی ها روی آورده اند تا به بهترین شیوه مجالس و مهمانی هیشان را برگزار کنند . در کنار این موضوع هم با یک تیر دو نشان زده اند چون هم خوراکی های مضر از جمله قند های مصنوعی را حذف کرده اند هم فرهنگ مصرف خوراکی های طبیعی را برجسته کرده اند.

از این که سلامت خود و خانواده تان را در راس قرار داده اید به شما تبریک می گوییم به امید این که بتوانیم بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.