صادر کنندگان خرما مضافتی ایرانشهر

صادر کنندگان خرما مضافتی ایرانشهر به صورت گسترده ای فعالیت می کنند؛ چرا که این خرما یکی از بهترین محصولات حوزه خود به شمار رفته و به علت ماندگاری بالا برای صادرات بسیار مناسب است؛ خرما مضافتی ایرانشهر، بافتی نرم، پوستی نسبتاً ضخیم و رنگی سیاه دارد؛ این رطب مضافتی همانند خرمای مضافتی بم، بسیار خوشمزه بوده و کمتر کسی است که از خوردن آن لذت نبرد؛ رطوبت نسبتاً بالا از دیگر ویژگی های خرما مضافتی است.صادر کنندگان خرما مضافتی ایرانشهر

بهترین خرما مضافتی برای صادرات کدام است؟

بهترین خرما مضافتی برای صادرات کدام است؟ خرما را می توان از معجزات طبیعت دانست؛ زیرا از معدود میوه هایی است که خاصیت انرژی زایی فراوانی داشته و به نوبه خود غذایی کامل محسوب می شود.
می دانیم که خرما با تنوع بالایی از لحاظ گونه و نژاد پرورش می یابد.

یکی از محبوب ترین ارقام خرمای موجود در بازار ایران، خرما مضافتی است؛ این خرما، فاقد شیره بوده و برخلاف خرماهای شیره دار، پوست آن به راحتی جدا می شود؛ اما علت محبوبیت رطب مضافتی، طعم فوق العاده و شیرینی ملایم تر آن می باشد.

علاوه بر آنچه بیان شد؛ خرمای مضافتی، محصول صادراتی بسیار خوبی به شمار می رود؛ چرا که ماندگاری نسبتاً بالایی داشته و در صورت بسته بندی صحیح، کیفیت آن تا مدت ها حفظ می گردد.

در پاسخ به پرسش بهترین خرما مضافتی جهت صادرات، باید گفت که هر چه این محصول تازه تر و سالم تر باشد؛ برای صادرات مناسب تر است؛ البته این خرما به نوبه خود ارقام گوناگونی را شامل می شود؛ اما تقریباً همه آنها کیفیت مشابهی دارند.

قیمت خرما مضافتی ایرانشهر صادراتی

قیمت خرما مضافتی ایرانشهر صادراتی قیمت خرما مضافتی صادراتی چقدر است؟
همانند هر محصول دیگری، عوامل مختلفی می توانند؛ بر قیمت خرما تاثیر بگذارند؛ به عنوان مثال می توان به محل پرورش خرما، نحوه بسته بندی و فصل فروش این محصول اشاره کرد؛ طبیعتاً هر خرمایی در فصل برداشت، قیمت مناسب تری دارد.

اکثریت قریب به اتفاق مردم خرمای مضافتی را با پسوند بم می شناسند؛ هر چند که بیشترین حجم این خرما در شهرستان بم تولید می شود؛ اما برخی از دیگر شهرهای استان کرمان و همچنین سیستان و بلوچستان نیز تولید کننده خرما مضافتی به شمار می روند.

ایرانشهر یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان است که به علت داشتن آب و هوای گرم، برای پرورش خرما مضافتی مناسب است؛ خرما مضافتی ایرانشهر، کیفیتی مشابه خرمای بم داشته؛ اما به علت تولید کمتر نسبت به آن از شهرت کمتری برخوردار است.

بخشی از خرما مضافتی تولید شده در ایرانشهر به خارج از مرزهای ایران صادر می گردد؛ ارقام صادراتی این محصول از نوع درجه یک بوده و فوق العاده مرغوب می باشند.