عرضه انواع خرما پیارم

عرضه انواع خرما پیارم با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت آماده خدمت گزاری و ارسال به دست شما می باشد. خرما پیارم یکی از بهترین خرما های ایرانی محصول استان هرمزگان می باشد که در مناطق محدودی کشت می شود. در سراسر جهان فقط استان هرمزگان مرغوب ترین خرما پیارم را کشت می کنند به همین دلیل است که از سراسر جهان گرایش هنگفت مردم را می بینیم و واقعا گاهی در قبال تامین نیاز همه متقاضیان جهان ناتوان می مانیم اما نگران نباشید ما معمولا در همه فصول سال خرما پیارم را در انبار هایمان با شرایط خاص خود نگه داری و آماده ارسال به دست شما می کنیم.

خرما پیارم در میان تمام خرما های دیگر به عروس خرما های ایرانی مشهور است و از همه خرما های دیگر از هر نظر از درجه بالا تری برخوردار است . شاید بپرسید چطور؟ خرما پیارم هم گران بها ترین خرما از نظر قیمت و جنبه مادی می باشد و هم دارای بالا ترین سطح ارزش غذایی می باشد. مثلا خرما پیارم از نظر دارا بودن ویتامین ها کامل ترین و غنی ترین است. از نظر دارا بودن مواد معدنی هم همین طور !

خرما پیارم برای بیماران دیابتی

این خرما اگر توجه کرده باشید روی سفره و یا در میان وعده های تمام بیماران دیابتی قرار دارد. با توجه به تحقیقات و سنجش این خرما در مقایسه با دیگر خرما ها پزشکان آن را برای مصرف بیماران دیابتی با تجویز مخصوص و برنامه خاص آزاد کردند. چرا که اولا قند موجود در خرما پیارم بسیار کم و از درصد کمی برخوردار است و ثانیا قند موجود در آن فروکتوز و کاملا مجاز مصرفی می باشد. واژه ی مجاز مصرفی منظور از تجزیه سریع و جذب سریع در بدن است.

از این که برند ما را انتخاب کردید ممنون و متشکریم.