عرضه جدیدترین خرما ربی ایرانشهر

عرضه جدیدترین خرما ربی ایرانشهر در تمام  شهر های ایران  تا چند روز آینده شروع خواهد شد. چرا که فصل چیدن خرما می باشد. و زمان آن رسیده است. که خرما های خوب و با کییفیت را در اسرع وقت و کاملا تازه به دست شما عزیزان برسانیم. اکثر خرما های ایرانی در شهریور ماه زمان چیدن آن ها فرا می رسد. و برای عرضه به بازار خرما آماده می شوند. اما ما خرمای ربی ایرانشهر را به صورت مستقیم به شما عزیزان عرضه می نماییم. و شما می توانید این خرمای خوش طعم را در هر مقدار که می خواهید بصورت عمده و خرده خریداری نمایید. عرضه و خرید بصورت مستقیم انجام می شود. و به همین دلیل هزینه خرید خرما ها برای شما عزیزان کاهش می یابد.

عرضه جدیدترین خرما

عرضه جدید ترین خرما

ما عرضه جدیدترین خرما ربی ایرانشهر در تمام  شهر های ایران سعی می کنیم. خرمای خوب و با کیفیت را با قیمت بسیار مناسبی در تمام ایران عرضه نماییم. تمام خرما های این سایت همگی محصولات شهر های خزماخیز ایرانی می باشند. که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. و علاوه بر شهر های خود ایران در بسیاری از شهر های دیگر جهان طرفدار دارند.

خرما ربی ایرانشهر

خرما ربی ایرانشهر رقم نیمه خشک خرما است. این خرما داری بافتی نیمه گوشتی بوده. اندازه خود خرما متوسط است. هسته خرما ربی کوچک می باشد. شما می توانید گوشت را به راحتی از هسته جدا نمایید.پوست این خرما زیاد صاف نیست. رنگ پوست خرما ربی قهوه ای تیره و مایل به قرمز است. و دلیل نامگذاری آن ها هم به دلیل وجود هاله های قرمز در پوست آن  می باشد. ما سعی کریدم خرما ربی را کاملا مختصر به شما معرفی نماییم. برای شناخت بهتر خرما به عکس آن نیز توجه بفرمایید.خرمای ربی بسیار خوش طعم است.

  • تازه
  • سالم
  • خوش طعم
  • با کیفیت
  • عمده و خرده
  • و…

عرضه جدیدترین خرما