عرضه خرما پیارم نیمه خشک بسته بندی

خرما پیارم نیمه خشک در جنوب کشور و در شمالی ترین نقطه شهر هرمزگان بهترین نوع خرمای دنیا کشت می شود که در گویش محلی پیارم گفته می شود پیارم یکی از بهترین و لذیذ ترین نوع خرما می باشد که به اکثر نقاط دنیا کشت می شود و پرطرفدار ترین نوع خرما می باشد و در برابر سرما و گرما نصبت به بقیه نوع خرما ها مقاوم تر است. به همین رو صادر و توزیع آن در کشور به راحتی می باشد.

عرضه خرما پیارم نیمه خشک بسته بندی

فواید مصرف خرما پیارم نیمه خشک

فواید مصرف خرما پیارم نیمه خشک انواع خرما پیارم در فصل گرم سال  در جنوب قابل رویت می باشد که به اکثر نقاط ایران توزیع می گردد و در بازار به راحتی قابل تهیه می باشد. و نصبت به خواص آن قیمت معقول و مناسبی دارد. خرما پیارم نه خیلی شیرین و نه خیلی خشک است و بسیار خوش خوراک می باشد. پوسته بسیار نازکی دارد که به گوشت خرما چسبیده و درصد خیلی کمی آب دارد به همین رو به آن نیمه خشک می گویند.

مصرف خرما برای درمان و پیشگیری از کبد چرب بسیار مفید و موثر است. و با میکروب در کبد مبارزه کرده و برای سلامت کبد بسیار مفید است. خرما سیستم دفاعی بدن را تقویت بخشیده و از بروز بسیاری از بیماری های به ویژه سرطان جلوگیری می کند. و هم چنین در فصل سرما برای درمان گلودرد و سرما خوردگی بسیار مفید می باشد. و در درمان دیابت و قند خون بی تاثیر نمی باشد. ویتامین A موجود در خرما باعث تقویت چشم می شود.

و از نابینایی در افراد دیابتی جلوگیری می کند. و در درمان یبوست بسیار موثر است و اکثر زنان باردار به چنین مشکلی میتوان برای درمان بجای داروی شیمیایی از خرما استفاده کننده که علاوه بر ضرر بسیار فواید زیادی برای خود و جنین دارد زیرا خرما باعث تقویت هوش و حافظه شده و از آلزایمر زود رس جلوگیری می کند. و در درمان کم خونی و فقر آهن نیز بی تاثیر نمی باشد.

مرکز خرید انواع خرما پیارم بسته بندی

مرکز خرید انواع خرما پیارم بسته بندی خرید خرما پیارم چه در تابستان و چه در زمستان به آسانی قابل تهیه می باشد زیرا این میوه در برابر سرما و گرما مقاوم می باشد. کلسیم و منیزیم موجود در خرما باعث تقویت و رشد استخوان بچه و نوزاد می شود و با پوکی استخوان مبارزه می کند. طبع خرما گرم است و برای درمان بسیاری از بیماری های ناشی از سردی مفید می باشد.

اگر قصد تهیه بهترین خرما پیارم را دارید به شما پیشنهاد می کنم با مشاورین ما تماس گرفته تا در اسرع وقت برای شما ارسال نمایند.