عرضه مستقیم خرما مضافتی ارزان

خرما مضافتی ارزان خرمایی است خوش طعم و درجه یک که در بازار داخلی و خارجی شهرت زیادی دارد. شیره خرما مضافتی به طور متعادل در آن وجود دارد و دارای پوست محکمی می باشد که می تواند دوام و ماندگاری این خرما را به مدت طولانی نگه دارد. خرما مضافتی در بم تولید می شود و عرضه ی این خرما به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده خرما صورت می گیرد که باعث ارزان بودن آن می شود.عرضه مستقیم خرما مضافتی ارزان

آشنایی با طبع خرما مضافتی

آشنایی با طبع خرما مضافتی خرما در واقع یکی از درختانی می باشد که در مناطقی با آب و هوای خشک رشد می کند. نخل خرما دارای میوه ای خوشمزه، پوست نرم، طعم شیرین و دل پذیری دارد که خرما به شکل خوشه ای از شاخه ی درخت آویزان است. خرما مضافتی بهترین آجیل برای انرژی بدن در روز های پاییزی به شمار می رود و طرفداران زیادی دارد.

طبع خرمای رسیده و تازه گرم و تر است و برای افراد صفراوی مناسب می باشد، اما طبع خرمای خشک و تمر گرم و خشک است. طبع خرما مضافتی گرم است و بر اساس این که چقدر گرما و رطوبت در بدن تولید می کند به رسیده بودن این خرما بستگی دارد. طبع گرم بودن خرما دارای خواص و فواید زیادی می باشد که گرم بودن خرما برای سرد مزاجان تاثیر فوق العاده ای دارد.

خرید خرما مضافتی ارزان قیمت

خرید خرما مضافتی ارزان قیمت خرما مضافتی یکی از بهترین خرما های تولید شده در ایران می باشد که دارای شهرت جهانی بوده و به دلیل درجه یک بودن خرما و طعم بی نطیر آن تقاضای زیادی برای خرید خرما مضافتی در بازار های داخلی و خارجی دارد. خرما مضافتی در بم تولید می شود و به بسیاری از کشور های چین، هند، پاکستان، افغانستان، امارات، روسیه، عراق، آذربایجان و … صادر می شود. 

عوامل موثر بر قیمت خرما مضافتی عبارتند از:

  1. درجه یک و درجه بودن خرما مضافتی 
  2. شکل خرما مضافتی از نظر درشتی و رنگ مشکی آن
  3. بسته بندی خرما مضافتی بر اساس وزن های مختلف
  4. مرتب بودن خرما مضافتی در کارتن ها بر اساس له شدن و قاطی شدن خرما 
  5. مقدار شیره موجود در این خرما

فروش خرما مضافتی با بهترین کیفیت مرغوب و ارزان ترین قیمت به صورت مستقیم از باغات بم صورت می گیرد، و اگر خرما را به صورت عمده از تولید کننده این محصول خریداری کنیم قیمت آن ارزان تر است.

همچنین شما می توانید برای خرید خرما مضافتی به سایت های معتبر اینترنتی مراجعه کنید و محصولی با کیفیت و قیمت مناسب بدون خروج از منزل و صرف هزینه گراف برای رفت و آمد در کمترین زمان ممکن تهیه نمایید.