عرضه کننده خرما پیارم بسته بندی

خرما پیارم بسته بندی به اکثر نقاط دنیا صادر می گردد. خرمای پیارم در شهر حاجی اباد هرمزگان کشت می شود خرمای پیارم یکی از پرطرفدار ترین خرما ها در جهان است زیرا نه زیاد سفت است کم شیرین و نه خیلی آبکی و شیرین و بیش از حد این خرما نیمه خشک بوده و بسیار مقوی و لذیذ می باشد، خرمای پیارم دیر رس بوده و در برابر سرما مقاوم است. 

عرضه کننده خرما پیارم بسته بندی

مراکز تولید خرما پیارم صادراتی

مراکز تولید خرما پیارم صادراتی خرید خرما پیارم در فصل تابستان بیشتر صورت می گیرد. مراکز تولید این خرما اکثر در شهرهای بزرگ قرار دارد و تقریبا قیمت یکسانی داشته است. خرما پیارم سرشار از خواص معدنی برای بدن است و بسیار مصرف آن برای کودکان و زنان باردار توصیه می شود مصرف خرما باعث بهبود عملکرد قلب و عروق شده و برای سلامت قلب بسیار مفید است. خرما سرشار از کلسیم است..خرمای پیارم به کشور های دیگر صادر شده و بسیار پررونق و پرسود برای کشاورزان این کشت می باشد.

خرمای پیارم دارای ویتامین D و C می باشد که بسیار برای سلامت مو و پوست مفید است و از ریزش مو جلوگیری می کند و باعث سفیدی و پوست صورت می شود . طبع خرما گرم بوده و برای درمان بیماری های ناشی از سردی مفید می باشد. مصرف خرما باعث تقویت هوش و حافظه شده و از آلزایمر زود رس جلوگیری می کند. و باعث تقویت بینایی شده و با بیماری چشمی مانند آب مروارید مبارزه می کند.

مصرف خرما باعث رفع یبوست شده و برای کاهش وزن و کنترل وزن بسیار موثر می باشد، زیرا سرشار از فیبر و قند سالم است. مصرف خرما انرژی روزانه را تامین کرده و بسیار انرژی زا می باشد، خرما ضد سرطان بوده و از سرطان سینه روده و معده جلوگیری می کند.و در درمان کم خونی بسیار موثر و مفید می باشد برای همین برای خانم های باردار بسیار مفید بوده و هم از یبوست و هم کم خونی جلوگیری میکند.

مرکز خرید خرما پیارم بسته بندی

مرکز خرید خرما پیارم بسته بندی خرما پیارم صادراتی اکثر نقاط دنیا صادر و عرضه می گردد که رونق خوبی به همراه دارد، خرما باعث عضله سازی در بدن شده و بسیار برای افراد ورزشکار مفید می باشد و کسانی که قصد چاقی دارند مصرف مکرر خرما باعث افزایش وزن در آنان می شود.  با پوکی استخوان مبارزه کرده و باعث تقویت و رشد استخوان می شود و برای رشد استخوان کودکان بسیار مفید است

اگر قصد تهیه بهترین خرمای پیارم ایران را دارید با مشاورین ما تماس گرفته تا در اسرع وقت برای شما ارسال نمایند.