فروشنده خرما مضافتی صادراتی درجه یک

خرما یکی از بهترین سوغاتی استان های جنوبی کشور است. در واقع از قدیمی ترین میوه های شیرین در بازار می باشد. در کشور ما انواع مختلفی از این محصول برداشت می شود. یکی از بهترین نوع خرما در کشور، خرما مضافتی می باشد. این محصول نسبت به خرماهای تولید شده در کشورمان دارای ویژگی  منحصر به فردی است. اگر قصد خرید خرما مضافتی صادراتی را دارید، می توانید از فروشنده خرما مضافتی صادراتی درجه یک از طریق حضوری و غیرحضوری تهیه کنید.

فروشنده خرما مضافتی صادراتی درجه یک

مشخصات خرما مضافتی صادراتی درجه یک

مشخصات خرما مضافتی صادراتی درجه یک با توجه به تنوع آب و هوای کشور، در جنوب کشورمان انواع مختلفی از خرما تولید می شود. یکی از بهترین نمونه خرما، خرمایی مضافتی است. که به نام کریستال نیز در بین مردم شناخته شده می باشد. این نوع خرما به دلیل بافت نرمی که دارد، مردم آن را به عنوان یک نوع رطب به حساب می آورند. اگر قصد خرید خرما مضافتی صادراتی درجه یک را دارید باید با مشخصات این محصول آشنایی داشته باشید. به طور کلی مشخصات خرما مضافتی به این صورت می باشد:

  • این خرما بافت نرمی دارد، میزان رطوبت آن زیاد است.به طوری که در حدود ۱۴ تا ۳۶ درصد رطوبت دارد.
  • پوست ضخیمی دارد، به صورتی که به راحتی می توان آن را از گوشت خرما جدا کرد.
  • رنگ این نوع خرما مشکی است. که بسیار شیک و مجلسی پسند است.
  • به خاطر بافت نرمی که دارد، بهترین گزینه برای افطار ماه مبارک رمضان می باشد.
  • بسیاری از خرماهای تولیدی کشور را می توان در بیرون از یخچال و در دمای اتاق نگهداری کرد، اما این نوع خرما به خاطر رطوبت بالا و بافت نرمی که دارد، حتما باید در جای خنک و ترجیحا در یخچال نگهداری شود‌.
  • دارای ارزش غذایی بسیار زیادی در تغذیه افراد در هر گروه سنی می باشد.

استفاده از این نوع خرما در بین مردم از زمان های بسیار دور رواج داشته است. بخصوص مردم کرمان که دارای نخلستان های این نوع خرما می باشند.

خرید خرما مضافتی به قیمت استثنایی

خرید خرما مضافتی به قیمت استثنایی برای خرید خرما مضافتی به قیمت استثنایی راه های زیادی وجود دارد، که شما می توانید از آن استفاده کنید. برای این منظور با توجه به موقعیت خود می توانید از دو روش حضوری و غیرحضوری استفاده کنید. در روش خرید حضوری که باید از مراکز معتبر که برای فروش استثنایی این محصول در حال فعالیت هستند این نوع خرما را خریداری کنید.

اما اگر فرصت این کار را ندارید، می توانید از روش غیر حضوری استفاده کنید. در این روش می توانید با استفاده از فروشگاه اینترنتی و آنلاین ما این نوع خرما را با قیمت استثنایی خریداری کنید. با انتخاب فروشگاه ما در وقت و هزینه خود برای خرید این محصول صرفه جویی کنید. قیمت خرما مضافتی به عوامل مختلفی در بازار بستگی دارد، اما شما می توانید، با قیمت استثنایی این محصول را از فروشگاه ما خریداری کنید.