فروشنده خرما پیارم اصل بدون هسته

فروشنده خرما پیارم اصل بدون هسته، این دسته از محصولات پرطرفدار و محبوب از هر نظر را با قیمتهای مناسبی که برای آن در نظر گرفته است، به بازار ارائه نموده و زمینه ای مناسب را جهت بهره مندی افراد از شاخصهای مطلوب این خرما فراهم خواهد نمود.

خرما پیارم عمده نیز از سوی این فروشنده ها ارائه می گردد که البته با استقبال خوبی هم روبرو شده و رضایت طیف وسیعی از مشتریان را از آن خود نموده است.

فروشنده خرما پیارم اصل بدون هسته

خصوصیات عمده خرما پیارم اصل بدون هسته

خصوصیات عمده خرما پیارم اصل بدون هسته کشور ما در زمره کشورهای اصلی پرورش دهنده خرما به شمار می رود. گفته شده گونه های خرمایی که در نقاط خرما خیز جنوب کشور ما پرورش می یابد به بیش از صدها گونه می رسد که از آن جمله می توان به خرما پیارم اشاره کرد. پیارم از خرماهای اصیلی ست که غالباً در استان هرمزگان نخلستانهای آن را مشاهده کرد.
خصوصیات عمده خرما پیارم اصل بدون هسته:

  • این خرما به دلیل ویژگیهای مثبت خود، بسیار تجار پسند بوده و در بازارهای داخلی و خارجی طرفداران زیادی دارد.
  • خرما پیارم پوسته ای بسیار نازک دارد که رنگ آن قهوه ای تیره می باشد.
  • پیارم را به راحتی می توان شسته و تمیز نمود.
  • گوشته خرما خالت خاصی دارد که گویی به پوسته آن چسبیده است، به همین دلیل می توان نمره قبولی از نظر زیبایی به آن داد.
  • طعم پیارم اصل بسیار مطلوب و مورد پسند انواع ذائقه ها می باشد.
  • قندی که در این خرما وجود دارد از نوع فروکتوز بوده و متابولیسم را در بدن افزایش می دهد.
  • این خرما سرشار از انواع ویتامین و مواد عالی بوده و در درجه بالایی از ارزشمندی غذایی قرار گرفته است.

شما اگر در تهیه این نوع از خرما بخواهید از روش عمده استفاده نمایید، از نظر اقتصادی صرفه بیشتری داشته و به خوبی قادر خواهد بود تا شما را از امتیازات اقتصادی خود بهره مند نماید. این خرما به نحو احسن قادر است هر آنچه از خرمایی درجه یک و ایده آل انتظار می رود را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد.

قیمت خرما پیارم بسته بندی شده

قیمت خرما پیارم بسته بندی شده بسیاری از نخلداران جنوب کشور ما پیارم را از این جهت انتخاب می کنند که معتقد هستند خرما پیارم از نظر شرایط آب و هوایی و خاک بسیار مقاوم بوده و می تواند تحمل زیادی را در برابر آسیبها از خود نشان دهد.
این خرما پس از برداشت در قالب بسته بندیهای استاندارد به دست مشتریان خواهد رسید و آنان را از خاصیتهای فراوان خود بهره مند خواهد نمود.
قیمت خرما پیارم بسته بندی شده، بسیار مناسب بوده و در تناسب با ویژگیهای ارزشمندی ست که در خود دارد. به صورت کلی نوسانات بازار نیز بر قیمت این خرما بی تاثیر نخواهد بود.