فروشنده خرما پیارم بسته بندی ارزان

خرما پیارم بسته بندی ارزان یکی انواع خرما در کشور است که در بازارها به صورت بسته بندی به فروش می رسد. این خرما در بسته بندی های متفاوت برای صادرات نیز عرضه می شود.در فروشگاه های کشور خرما پیارم خوب وجود دارد که به صورت عمده به فروش می رسد.

فروشنده خرما پیارم بسته بندی ارزان

چند نوع خرما پیارم داریم؟

چند نوع خرما پیارم داریم؟ خرما پیارم یکی از انواع خرما است که بسیار خوشمزه است و رنگ آن قهوه ای است و افرادی که یک بار آن را میل می کنند مشتری همیشگی این خرما می شوند. این نوع خرما فایده های زیادی دارد و ویتامین و پروتئین زیادی در آن موجود است. خرما پیارم در استان گلستان و شهرستان حاجی آباد به عمل می آید.

خرما پیارم یکی از مرغوب ترین خرماها است که در جنوب کشور کشت می شود و این نوع خرما نسبت به خرماهای تازه کالری بیشتری دارد خرما پیارم خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و از یبوست جلوگیری می کند. فیبری که در این خرما پیارم وجود دارد قند خون را پایین میاورد. منیزیم که در این خرما می باشد برای اعصاب ضروری است.

مصرف این خرما اسید معده را از بین می برد. آهن زیادی در این خرما موجود است که رشد مو را افزایش می دهد و برای سرماخوردگی و گلودرد مفید است. مصرف خرما پیارم برای زنان باردار و شیرده بسیار مفید است. مصرف این خرما رشد استخوان ها را در کودکان و نوزادان را افزایش می دهد.

خرما پیارم از خرماهای نیمه خشک ایران است که در جهان به علت طعم و مزه عالی شهرت فراوان دارد و خرید خرما پیارم از نظر قیمت گرانتر از خرماهای دیگر است. مرغوب ترین خرما، خرما پیارم است که صادر کنندگان خرما، این خرما را نسبت به خرماهای دیگر بیشتر به کشورهای دیگر صادر می کنند.

خرما پیارم بسیار خوشمزه است به همین دلیل بهترین رطب خرما می باشد. این خرما در شهرستان حاجی آباد در اوایل مهر ماه برداشت می کنند و در بسته بندی های متفاوت به بازار عرضه می کنند.  

خرید خرما پیارم بسته بندی درجه یک

خرید خرما پیارم بسته بندی درجه یک خرما پیارم درجه یک در کشور به عمل می آید که آن را به کشورهای خارج صادر می کنند. این نوع خرما ارزشمند است و پوست آن چروکیده است و ظاهر خوبی دارد و قند بسیار زیادی در آن موجود است. توجه داشته باشید خرما پیارم بسته بندی درجه یک را با کمترین قیمت، مشتریان می توانند این محصول را به صورت مستقیم تهیه کنند.

این خرما از نظر کیفیت بالای آن یک خرمای صادراتی محسوب می شود و بالاترین قیمت نسبت به خرماهای دیگر دارد.