فروشنده خرما پیارم تازه با هسته

ما فروشنده خرما پیارم تازه با قیمتی فوق العاده استثنایی در بسته بندی های متفاوت و بهداشتی به تمام نقاط کشور می باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارشات خود به سایت ما مراجعه کنید. در صورت نیاز به کمک با شماره های درج شده در سایت ما تماس حاصل کنید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

فروشنده خرما پیارم تازه با هسته

فواید خرما پیارم تازه با هسته

فواید خرما پیارم تازه با هسته خرما یک میوه ی بسیار مفید می باشد که از آن در تهیه ی انواع کیک و کلوچه و دسر نیز استفاده می شود. خوردن روزانه چند عدد خرما سبب می شود انرژی شما در کل روز تامین گردد.

خرما به دو شکل تازه و خشک شده وارد بازار می گردد که شما می توانید بر اساس شکل ظاهری، خشک بودن یا نبودن خرما  را تشخیص دهید. یک پوست چروکیده نشان می دهد که خرما خشک شده است در حالی که یک پوست صاف نشان دهنده شادابی آن است. بسته به نوع خرما اندازه و رنگ های متفاوتی از آن موجود می باشد.

خرما پیارم تازه یکی از انواع خرما های بسیار خوش طعم و پر طرفدار می باشد که دارای عطر و طعم شیرینی است. خرما پیارم همچنین سرشار از برخی مواد مغذی بسیار مهم بوده و دارای مزایا و کاربردهای متنوعی هستند.

خواص شگفت انگیز خرما پیارم:

خرما پیارم حاوی مقادیر زیادی کالری می باشد که این میزان کالری بیشتر به وسیله ی کربوهیدرات فراوان موجود در آن و مقدار بسیار کمی پروتئین تأمین می شود. این خرما همچنین حاوب میزان قابل توجهی فیبر و ویتامین ها و مواد معدنی مهم است.

خرما پیارم تازه حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان های مختلف است که دارای مزیت های زیادی برای سلامتی هستند مانند کاهش خطر ابتلا به بیماری های خطرناک و بدخیمی ها. در واقع آنتی اکسیدان ها رادیکال های آزاد آسیب زا به سلول ها و بافت های بدن شما را از بین می برند. در واقع رادیکال های آزاد ترکیب های ناپایداری هستند که ممکن است باعث ایجاد واکنش های مضر در بدن شوند و منجر به انواع سرطان ها شوند. در مقایسه با سایر میوه ها خرما پیارم دارای بالاترین مقدار آنتی اکسیدان می باشد.

ارزانترین قیمت خرما پیارم بسته بندی

ارزانترین قیمت خرما پیارم بسته بندی برای اطلاع از قیمت خرما پیارم بسته بندی به سایت ما مراجعه کنید و به راحتی و به صورت اینترنتی این محصول پر خاصیت را سفارش دهید. این محصول علاوه بر فروش داخلی دارای صادرات گسترده به کشور های خارجی بوده و یکی از تجارت های گسترده کشور مان محسوب می گردد. بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را با ما تجربه کنید. رضایت شما آرزوی قلبی ماست.