فروشنده خرما پیارم زرد درجه یک

خرما یکی از خوشمزه ترین انواع میوه های گرمسیری محسوب می شود که در شهرهای جنوبی کشور با بهترین کیفیت تولید می گردد و شامل گونه های متنوعی است. یکی از محبوب ترین آنها خرمای پیارم است که بیشترین تولید را در استان هرمزگان دارد و با وجود طعم و کیفیت عالی از فروش بالایی برخوردار می باشد. فروشنده خرما پیارم زرد درجه یک انواع این محصول را به روش های حضوری و یا اینترنتی به فروش می رساند.

فروشنده خرما پیارم زرد درجه یک

6 ویژگی عمده خرما پیارم زرد

6 ویژگی عمده خرما پیارم زرد خرما پیارم دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

  1. این خرما یکی از خرماهای نیمه خشک محسوب می شود و دارای رطوبت کمی بوده و ماندگاری و دوام بسیار خوبی دارد. بیشترین کشت را در استان هرمزگان و شهرستان حاجی آباد به خود اختصاص داده است و زمان برداشت آن آبان ماه می باشد.
  2. دارای پوستی نازک بوده و بیضی شکل و کشیده است همچنین گوشت و پوست آن کاملا به هم چسبیده هستند.
  3. این خرما دارای ارزش غذای بالایی است و سرشار از انواع املاح مغذی، ویتامین و پروتئین می باشد که برای سلامت بدن بسیار مفید بوده و در پیشگیری از انواع امراض و بیماری ها نقش مؤثری دارد.
  4. با مصرف این محصول دستگاه گوارش تقویت شده و از ابتلا به انواع سرطان های گوارشی پیشگیری می شود.
  5. با داشتن پتاسیم بالا در کنترل و تنظیم فشار خون مؤثر بوده و به علت دارا بودن منیزیم برای تقویت سیستم عصبی، عضلات و ماهیچه ها بسیار مفید می باشد.
  6. از خرما پیارم می توان در تهیه انواع شیرینی و کیک های مختلف همچنین پخت حلواهای خوشمزه استفاده کرد و در تهیه انواع شیره و سرکه خرما نیز کاربرد زیادی دارد.

خرما پیارم پس از برداشت وارد کارخانه می شود تا در آنجا به وسیله دستگاه های اتوماتیک به خوبی تمیز و فرآوری شده و پس از آماده شدن در بسته بندی های مناسب وارد بازار فروش می گردد.

خرید خرما پیارم بسته بندی اصل

خرید خرما پیارم بسته بندی اصل خرید خرما پیارم بسته بندی اصل با کیفیتی درجه یک از همین شرکت برای مشتریان امکان پذیر می باشد. در این مرکز مشتری می تواند به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نموده تا محصول در زمان تعیین شده به نشانی او ارسال گردد و از پرداخت هزینه های اضافی و جانبی در رفت و آمد پیشگیری شود.

خرما پیارم یکی از مهمترین و گران ترین خرماهای صادراتی به شمار می رود و امروزه شرکت های بازرگانی این خرما را در بسته بندی های استاندارد و شکیل به بسیاری از کشورهای جهان از جمله روسیه، کانادا و سایر کشورهای اروپایی و آسیایی صادر می کنند که به علت مرغوبیت و کیفیت بالا در آنجا نیز طرفداران زیادی دارد.