فروشنده عمده خرما پیارم خوزستان

خرما پیارم یکی از نوع های خرما در ایران محسوب می شود و یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین خرما در جهان شناخته شده است و قطب تولید آن در کشور ایران است و در مناطق گرمسیری مانند خوزستان کشت می شود که به آن خرما پیارم خوزستان گفته می شود و فروشندگان اصلی و عمده این محصول در این منطقه قرار دارد.

فروشنده عمده خرما پیارم خوزستان

5 خصوصیت خرما پیارم خوزستان

5 خصوصیت خرما پیارم خوزستان خرما پیارم به دلیل طعم و مزه خوبی که دارد در بین خرماهای دیگر حرف اول را می زند و شاید آن طور که کشور های خارجه از آن استقبال می کنند و آن را می شناسند در بازار های داخلی شناخته شده نباشد ولی با تلاش فروشندگان این محصول امروزه در بازار های داخلی نیز این نوع خرما عرضه و مورد استقبال همگان قرار گرفته است.

این نوع خرما دارای پوست قهوه ای تیره است و طاهر زیبایی دارد و پوسته وگوشته آن له هم متصل هستند و جز خرما های کوچک برشمرده می شود.

اولین خصوصیت خرما پیارم خوزستان بر این است که یک میان وعده بسیار مقوی و سرشار از انرژی است و به جای قند و شکر در هنگام خوردن چای حتما از آن استفاده شود تا هم از قند طبیعی استفاده شود و هم از ویتامین موجود در آن بهره ببرید.

خرما پیارم به دلیل فیبر بالایی که دارد به دستگاه گوارش و به حرکت روده ها کمک می کند و یک تقویت کننده دستگاه گوارش به حساب می آید.

این محصول کمک شایانی به تقویت استخوان ها و ماهیچه ها می کند و مانع از پوکی استخوان می شود و همین طور به تنظیم فشار خون و کاهش کلسترول نیز کمک می کند.

قیمت انواع خرما پیارم درجه یک

قیمت انواع خرما پیارم درجه یک در ایران انواع مختلف خرما تولید می شود و به عبارتی ایران اولین تولید کننده خرماها به حساب می آید که قدمت چندین ساله دارد و در بین آن ها خرما پیارم و انواع خرما پیارم شهرت جهانی دارد و در بین افراد شناخته شده است، خرما پیارم به دلیل مرغوبیت بالا و طعم لذیذی که برخوردار است نسبت به خرماهای دیگر دارای قیمت بالاتری است اما قیمت عمده این محصول صد در صد دارای تخفیفات ویژه و در نتیجه باعث به صرفه بودن برای مشتری می شود.

قیمت خرما پیارم با توجه به جنس و مرغوبیت خرما، نوع بسته بندی، تعداد و اندازه آن مورد بررسی قرار می گیرد و ما در اینجا تمام سعی و کوششمان در این است که بهترین محصول را با نازلترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهیم تا بهترین محصول را تهیه کنند.