فروشندگان خرما ربی پیارم درجه یک

خرما ربی پیارم خرمایی است نیمه خشک با ظاهر کشیده که قد بلندی دارد، این خرما یک نوع خرمای گوشتی محسوب می شود و به دلیل چسبندگی که دارد از بافت مناسبی برخوردار بوده است. فروشندگان خرما ربی پیارم این خرما را در بسته بندی های درجه یک به صورت کارتنی در وزن های 5 و 10 کیلویی و به صورت فله ای با کیفیت های متفاوت در اختیار مشتریان بازار قرار می دهند.فروشندگان خرما ربی پیارم درجه یک

فصل برداشت خرما ربی پیارم

فصل برداشت خرما ربی پیارم خرما ربی پیارم دارای پوست نازکی بوده و رنگ آن از قهوه ای روشن به تیره می باشد، این خرما به دلیل این که گوشت و پوست آن به هم چسبیده است شکل آن بسیار زیبا بوده که می توان آن را به طور کامل شست. خرما ربی پیارم سرشار از مواد قندی شامل پروتئین، کلسیم، پتاسیم، فسفات، آهن، ویتامین و مواد معدنی می باشد که ارزش غذایی بالایی دارد.

فصل برداشت خرما یکی از مزیت های مهم اقتصادی است زیرا باعث صادرات خرما و رونق اقتصادی کشور شده است.

خرما ربی پیارم در مناطق سردسیر کاشته می شود که نسبت به مناطق دیگر خرما خیز، درخت این نوع خرما برای این که به باردهی کامل برسد به زمان بیشتری نیاز دارد. فصلی که خرما ربی پیارم به بار می نشیند از اوایل اسفند شروع و تا اواخر فروردین ادامه دارد، بعد از این که درخت خرما به بار نشست در اواخر زمستان و اوایل بهار خوشه های این درخت را گرده افشانی می کنند. از اوایل مرداد خرما ربی پیارم از رنگ سبز به رنگ زرد تغییر می کند که این تغییر رنگ باعث شیرین تر شدن آن می شود، که در این حالت رطب خرما ربی پیارم مقدار رطوبت خود را از دست داده و خشک شده که خرما آماده برداشت می شود، برداشت خرما ربی پیارم تا اوایل آبان ادامه دارد.

خرید خرما ربی پیارم ایرانشهر

خرید خرما ربی پیارم ایرانشهر خرما ربی ایرانشهر نسبت به خزرما های دیگر دارای پوست نازک و روشنی می باشد، شیره این خرما زیاد است و از زودرس ترین خرما ها در ایران به شمار می رود. این خرما به دلیل کیفیت مناسب، شیرینی آن و قیمت بسیار مناسبی که دارد دارای شهرت جهانی است و توجه بازار های داخلی و خارجی را به خود جلب کرده است، و در بسته بندی های مختلف و کارتنی صورت می گیرد. خرید خرما ربی به صورت عمده از نوع جزئی آن ارزان تر است و عمده آن برای صادرات توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

قیمت خرما ربی پیارم به عوامل مختلفی از جمله کیفیت درجه یک بودن خرما، اندازه خرما، نوسانات ارز و دلار در بازار و میزان تناژ آن بستگی دارد.

شما می توانید برای خرید خرما ربی ایرانشهر به سایت های معتبر اینترنتی مراجعه کنید و محصولی باکیفیت و قیمت مناسب در کمترین زمان ممکن تهیه نمایید.