فروشندگان خرما پیارم اصل در ایران

خرما پیارم که یکی از انواع خرما محسوب میشود در مناطق جنوبی کشور کشت شده واست طعم کیلویی را دارا میباشد این نوع خرما با ظاهری متفاوت از سایر خرماها توجه کشور ها برای صادرات را به خود جلب کرده است و سالانه مقدار زیادی از این نوع خرما به کشور های دیگر صادر میشود. فروشندگان خرما پیارم اصل از فروش این نوع خرما شود بسایر بالایی را کسب میکنند و دلیل آن را میتوان متفاوت و مرغوب بودن نوع این خرما دانست.

فروشندگان خرما پیارم اصل در ایران

قطب اصلی تولید خرما پیارم اصل

قطب اصلی تولید خرما پیارم اصل مرکز اصلی کشت این خرمای مرغوب روستای حاجی آباد هرمزگان میباشد. این خرما در اوایل شهریور ماه قابل برداشت و مصرف می باشد. این خرما با پوست و گوشته خرما که یکی میباشد علاوه بر ظاهری خوب طعمی عالی را دارا میباشد. این خرما که به جرئت میتوان گفت گران ترین خرمای ایران محسوب میشود توجه بسیاری از کشور های همسایه و اروپایی را به خود جلب کرده و یکی از خوشمزه ترین خرما های نیمه خشک در مناطق جنوبی کشور میباشد.

محدود بودن مناطق کشت این خرما و دیر رس بودن آن باعث شده تا این خرما با قیمت تجاری بالاتری به فروش برسد.البته علاوه بر محدود بودن مناطق کشت این خرما میتوان به خواص بسیار بالای آن اشاره کرد که نسبت به سایر خرما ها بیشتر میباشد.

برای خرید این نوع خرما میتوانید بدون واسطه و و با مراجعه حضوری و غیر حضوری به کشاورزان مراجعه کرده و محصول خود را خریداری کنید. این محصول در بسته بندی ها و اندازه های مختلف حتی به صورت کیلویی با قیمتی نسبتا مناسب از سایت های مختلف کشور قابل خریداری است البته برای خرید خرما پیارم بهتر است به صورت حضوری به کشاورزان و مناطق فروش این نوع خرمای مرغوب مراجعه کنید.این نوع خرما فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص داده و دلیل آن را می‌توان خواص بسیار بالای این خرما و طعم مطلوب آن دانست کسانی که این خرما را امتحان کرده اند از طعم و مزه آن بسیار راضی بوده اند.

خرید خرما پیارم درجه یک هرمزگان

خرید خرما پیارم درجه یک هرمزگان برای خرید خرمای پیارم درجه یک هرمزگان کافیست به فروشگاه‌های معتبر این محصول مراجعه کرده و این نوع خرما را با کیفیت درجه یک و نازلترین قیمت خریداری کنید.

خرما پیارم هرمزگان در حال حاضر یکی از گرانترین خرماهای ایران به شمار می‌رود و البته صادرات زیاد این خرما باعث گران قیمت تر شدن این خرما نسبت به خرما های دیگر می باشد. البته ساکنان بومی هرمزگان و شهرهای آن علاوه بر استفاده از گوشت این نوع خرما از هسته آن برای درست کردن نان خوش طعم و با کیفیت استفاده می‌کنند این نوع نان که تنها در مناطق جنوبی کشور مانند هرمزگان تهیه می‌شود خواص زیادی دارد روش تهیه این نان به این صورت است که هسته خرما را کاملا ساییده تا کاملا پودر شود سپس آن را با خمیر نان مخلوط کرده و با اضافه کردن موادی مانند دارچین به خوش طعم شدن آن می افزایند سپس پس از گذاشتن در تنور و پختن این نان از آن استفاده کرده و از طعم آن لذت می برند.