فروشگاه جدیدترین خرما شاهانی

فروشگاه جدیدترین خرما شاهانی درجه یک محصول بی نظیر استان فارس با ارائه بهترین خدمات بسته بندی و پاسخ گویی هم اکنون با نام برند خرما ها شروع به فعالیت کرد. خرما ها انواع مختلفی دارند که همه ارقام خرما در جنوب خاک خرما خیز ایران توزیع شده است. ایران منبع تمام گیاهان درجه یک و محصولات مرغوب و همچنین میوه های غنی می باشد که خوش بختانه همین امر که با آب و هوای معتدل و خاک آن مرتبط است سبب شده است خود کفایی خاصی را به خود اختصاص دهد . خرما یکی از آن دسته ارقام میوه و محصول ناب تجاری است که از همه جهان خواستار و خواهان خود را دارد. هر کسی در هر جای جهان از خواص آن آگاه باشد غیر ممکن است در برنامه غذاییش خرما را نگنجاند.

خرما شاهانی چه ویژگی هایی دارد؟

  1. خرمایی با رنگ روشن و ظاهری بسیار جذاب است.
  2. خرمایی با رطوبت خاص و مطلوب است.
  3. خرمایی بسیار شیرین و خوش طعم است.
  4. خرمایی با پوستی بسیار نازک و گوشتی لطیف است.

این خرما فوق العاده خوش طعم است و در مجالس خاص به وفور با تزئینات خاص دیده می شود اما لازم به ذکر است این خرما مصرف داخلی بیش تری نسبت به خارج از کشور داشته است از این رو به شما پیشنهاد می کنیم هر چه سریع تر سفارش خود را ثبت کنید.

بسته بندی ها اساس همه زحمات باغ داران و شرکت ها می باشد چرا که هر چقدر هم ما در تولید ، برداشت ، حمل و نقل برای مراحل شست و شو و گرد گیری و… با ظرافت و زحمت انجام دهیم باز هم با کوچک ترین ضربه فیزیکی و آسیب شیمایی در هنگام ارسال محصول برای مشتری تمام زحمات بر باد خواهد رفت.

افتخار ما فروش صادقانه ، بی واسطه و راحت به شما متقاضیان خاصمان می باشد.