فروشگاه جدیدترین خرما مضافتی

فروشگاه جدیدترین خرما مضافتی محصولی بی نظیر از استان کرمان در جنوب ایران آماده عرضه مستقیم به دست همه متقاضیانی است که خواهان خرما هایی درجه یک هستند . خرما مضافتی ها اگر چه انواع مختلفی دارند اما به راحتی می توانند نیاز بدن هر فرد را در هر رده سنی تضمین کند حال اگر آن خرما خرمای مضافتی که به غنی بودن مشهور است باشد که دیگر چه عرض کنیم ما با سابقه بالای ده سال در این زمینه شما را به خریدی آسان و کیفیتی غیر قابل باور دعوت می کنیم. همکاران ما با سابقه بالای ده سال در این زمینه توانستند شما را به خرید و مصرف این خرما وادارند تا با چشم خود بعد از یک هفته شاهد تغییرات خود باشید.

طبع خرما در علم دارو گیاهی

  1. طبع خرما کلت گرم و تر است.

خرما ها در ایران از تنوع زیادی برخوردار اند دلیل این موضوع هم به خاک حاصلخیز ایرانو همچنین آب و هوای مساعد کشورمان مرتبط است. خرمای مضافتی که به نام خرمای بم نیز مردم آن را می شناسند ، یکی از گونه­ های مختلف خرمای ایرانی است. خرما مضافتی میوه‌ ای مقوی است که از مواد مغذی زیادی همچون؛ آهن، پتاسیم، روی، منگنز، ویتامین‎ A، ویتامین B و ویتامین E تشکیل شده است. خرما ها کلا دارای درصد بالایی از قند است ولی از جمله ارقامی است که مصرف زیر نظر پزشک آن برای افراد دیابتی ممانعتی ندارد.

کلسیم موجود در خرما به استحکام استخوان ‌ها کمک چشم گیری می‌ کند و همچنین وجود ویتامین ب در خرما برای سلامت اعصاب مفید بوده و مصرف منظم آن به صورت روزانه برای افرادی که دارای کم خونی و فقر آهن هستند بسیار توصیه می‌شود. بهتر است مصرف آن در افراد دارای اضافه وزن و چاقی در صورت توصیه پزشک باشد.

از این که ما را همراهی می کنید سپاس.