فروشگاه خرما ربی صادراتی بلوچستان

فروشگاه خرما ربی صادراتی بلوچستان محصولات مرغوب و با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مشتریان و خریداران گذاشته است. اگر شما محصول مورد نیاز خود را از این فروشگاه خریداری کنید می توانید از خدمات پس از فروش کالا که شامل تضمین کیفیت محصول و حمل و نقل رایگان کالا می شود بهره مند شوید. خرما ربی بلوچستان به دلیل کیفیتی که دارد توانسته بیشترین میزان فروش را در میان انواع خرما ربی ها به خود اختصاص دهد.

فروشگاه خرما ربی صادراتی بلوچستان

درجه بندی خرما ربی بلوچستان

درجه بندی خرما ربی بلوچستان درجه بندی خرما ربی بلوچستان بر اساس طعم و ظاهر آن تعیین شده است. بهترین نوع این محصول آن است که دارای هسته کوچکی باشد و از لحاظ شکل و رنگ هر چه کشیده تر و بلند تر باشد و رنگ آن قهوه‌ ای پررنگ و مایل به مشکی باشد یعنی از مرغوبیت بالاتری برخوردار بوده که این موارد خود می ‌توانند بر قیمت این محصول تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

خرما ربی درجه یک و با کیفیت نیمه خشک بوده و شما می توانید مدت ها آن را بیرون از سردخانه و یخچال نگهداری کنید بدون آن که خراب شود و یا طعم آن تغییر کند.

فروش خرما ربی به صورت عمده

فروش خرما ربی به صورت عمده فروشندگان از درآمد حاصل از فروش خرما ربی عمده و کلی بسیار راضی و خرسند می باشند و این محصول دارای نشان ثبت جهانی بوده و با بهترین کیفیت و با قیمتی ارزان و بدون واسطه تهیه و آماده شده است و در اختیار مشتریان و خریداران قرار گرفته است.

این کالا از جمله بهترین و باکیفیت خرمای ایران به شمار می ‌رود که در انواع بسته بندی ها و کارتن های مختلف و با بسته بندی های زیپی برای مصارف داخلی و خارجی کشور تهیه و آماده شده است. تنوع این محصول در بازار خرمای ایران به این دلیل می باشد که انواع خرما ها در استان بلوچستان و دیگر استان های کشور رواج دارد و کشور ایران به عنوان یکی از کشورهای بزرگ برای تولید و صادرات انواع خرما با بهترین کیفیت می باشد. این محصول دارای ویژگی ها و خصوصیات بارز بوده که توانسته بازارهای جهانی را در اختیار خود قرار دهد.

این محصول به صورت های مختلفی بسته بندی شده است و از آنجایی که این نوع خرما درجه یک و اصل می باشد برای صادرات مورد استفاده قرار گرفته که تولیدکنندگان این محصول را با استفاده از دستگاه های مناسب شستشو می دهند تا گرد و خاک آن جدا شود و مجدد خشک شده و متناسب با بازار هدف خود حتی روغن زده و بسته‌ بندی شده است.